کد خبر: 108037
A

داریوش قنبری: آقای خاتمی از گزینه نهایی جبهه اصلاحات ایران حمایت می کند

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: «وقتی جبهه اصلاحات ایران به نامزد واحد رسید، آقای خاتمی از آن نامزد حمایت می‌کند و حتما نظر ایشان با نظر تشکیلات انتخاباتی اصلاح‌طلبان هماهنگ خواهد بود».

داریوش قنبری: آقای خاتمی از گزینه نهایی جبهه اصلاحات ایران حمایت می کند

به گزارش دیده بان ایران؛ داریوش قنبری فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره نقش سید محمد خاتمی در این دوره از انتخابات به «نامه‌نیوز» گفت: «آقای خاتمی شخصیت محوری جریان اصلاحات است و همیشه نقش بی‌بدیلی ایفا کرده است و نفوذ کلام بالایی در میان اصلاح‌طلبان و بخش‌های مختلف مردم دارد و در این دوره هم می‌تواند محور مصداق انتخاب اصلاح‌طلبان باشد. حالا نقش‌آفرینی او ممکن است در قالب تشکیلاتی باشد و شکلی مانند سال‌های 92، 94 و 96 نباشد اما حتما هرگونه وحدتی با محوریت او انجام می‌شود».

او درباره اینکه آیا خاتمی به صورت فردی از نامزدی خاص حمایت می‌کند، یا نه هم بیان کرد: «وقتی جبهه اصلاحات ایران به نامزد واحد رسید، آقای خاتمی از آن نامزد حمایت می‌کند و حتما نظر ایشان با نظر تشکیلات انتخاباتی اصلاح‌طلبان هماهنگ خواهد بود».

قنبری در پایان گفت: «در مجموع آقای خاتمی شخصیت محوری اصلاح‌طلبان است که حتما در این دوره نیز جبهه اصلاحات با راهبری ایشان به نتیجه‌ای مطلوب می‌رسد».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر