کد خبر: 108047
A

جبهه پایداری: علی لاریجانی منفورترین «رجل سیاسی» کشور است

رجانیوز نوشت: تفاسیر حضور لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری موضوع قابل توجه‌ای است زیرا یکی از آشناترین نام‌های برای بدنه مردم نام «لاریجانی» است. همچنین به گواه آمار وی از منفورترین رجال سیاسی کشور است و اتفاقا سوپر من بازی‌های اینگونه که به برکت تیم رسانه‌ای دولت حاصل شده، نهایتا لطفی برای او نخواهد داشت.

جبهه پایداری: علی لاریجانی منفورترین «رجل سیاسی» کشور است

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت خبری رجانیوز، رسانه ای که اخبار جبهه پایداری را پوشش می دهد ضمن انتقاد از عملکرد علی لاریجانی و نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نوشت:

با نزدیک شدن به زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، تشکیلات تبلیغاتی نامزدها در حال شکل‌گیری است و در همین محدوده زمانی ستادهای انتخاباتی، تیزرهای و کلیپ‌هایی تولید کرده‌اند. ستاد علی لاریجانی هم با تولید تیزر «روز اول دو هیچ» به میدان آمد و البته این تیزر با واکنش‌های زیادی همراه شد. واکنش‌هایی که از نگاه منفی  بنده مردم نسبت به لاریجانی نشات می‌گرفت و نشان می‌داد آمار هایی که حکایت از رای بالای منفی به لاریجانی دارد، تصویری بدون روتوش از نگاه مردم در نسبت با اوست.
 لاریجانی در سخنرانی انتخاباتی خود گفته بود که «ریاست جمهوری جای سوپرمن بازی نیست» و جالب اینکه گروه‌هایی از مردم با تشبیه این تیزر به تیزر فیلم‌های هالیوودی، لاریجانی را با جوکر و سوپرمن مقایسه کردند!
از طرف دیگر صحنه ورود لاریجانی با چند بادیگارد، نمای بالا به پایین دوربین تماما در خدمت نوع نگاه لاریجانی به مردم است. نگاهی ضد مردمی، از بالا به پایین، دور از جامعه و محصور در بادیگاردها. جالب‌تر اینکه بعد از منتشر شدن این کلیپ در پیج شخصی لاریجانی، کامنت‌های زیر این پست بسته شد، امری که نشان می‌دهد نزدیکان وی هم اطلاع از نظر مردم در رابطه با لاریجانی دارند و می دانند که بازخورد مثبتی از بدنه عمومی جامعه دریافت نمی‌کنند.
 
رجا نیوز نوشت: با این تفاسیر حضور لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری موضوع قابل توجه‌ای است زیرا یکی از آشناترین نام‌های برای بدنه مردم نام «لاریجانی» است. همچنین به گواه آمار وی از منفورترین رجال سیاسی کشور است و اتفاقا سوپر من بازی‌های اینگونه که به برکت تیم رسانه‌ای دولت حاصل شده، نهایتا لطفی برای او نخواهد داشت.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر