کد خبر: 108095
A

روحانی خطاب به داوطلبان کاندیداتوری: نکند امروز فضای مجازی خوب باشد، فردا دنبال فیلترینگ باشید!/ به جای فحش‌دادن، برنامه ارائه کنید

رئیس‌جمهور گفت: واقعا عجیب است که وقتی می خواهیم تحریم را برداریم یک عده مرثیه می خوانند و ناراحت می شوند. مرثیه خوانی برای زندگی مردم با روضه خوانی برای تحریم قابل جمع نیست. نمی شود بگویند هم به فکر مردمیم ولی وقتی قرار است تحریم را برداریم ناراحت شوند.

روحانی خطاب به داوطلبان کاندیداتوری: نکند امروز فضای مجازی خوب باشد، فردا دنبال فیلترینگ باشید!/ به جای فحش‌دادن، برنامه ارائه کنید

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت) هیات دولت اظهار کرد: در روزهای آینده شورای نگهبان کاندیداهای نهایی را اعلام خواهد کرد که این اعلام می تواند تشویق کننده جامعه به حضور در انتخابات و یا خدای نکرده کندکننده حرکت باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم این قدم به خوبی و در چارچوب قانون اساسی و منافع نظام برداشته شود و شاهد ترکیب خوب و مناسبی باشیم که مردم را به حضور در انتخابات ۲۸ خرداد تشویق کند.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: واقعا عجیب است که وقتی می خواهیم تحریم را برداریم یک عده مرثیه می خوانند و ناراحت می شوند. مرثیه خوانی برای زندگی مردم با روضه خوانی برای تحریم قابل جمع نیست. نمی شود بگویند هم به فکر مردمیم ولی وقتی قرار است تحریم را برداریم ناراحت شوند.

وی اضافه کرد: چرا از مذاکرات وین ناراحتید؟ هی می گویند چرا مذاکره می کنید در حالی که این دولت وارد هیچ مذاکره ای نشد جز اینکه در آن پیروز شود. در صورتی که پیش از این، چنین نبود و در آن زمان بعضی ها به مذاکره نرفتند مگر اینکه با یک قطعنامه علیه ایران برگردند.

این خبر تکمیل می‌شود...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر