کد خبر: 108105
A

حقیقت پور: سعید جلیلی نباید استعفاء بدهد/ جلیلی از انتخابات کناره گیری کند پرونده سیاسی‌اش بسته می شود

فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: جلیلی باید تا آخر در انتخابات بماند و روز ۲۶ خرداد استعفا ندهد. به عبارت دیگر کنارگیری جلیلی پرونده سیاسی‌اش را می‌بندد‌.

حقیقت پور: سعید جلیلی نباید استعفاء بدهد/ جلیلی از انتخابات کناره گیری کند پرونده سیاسی‌اش بسته می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ سعید جلیلی را خیلی ها به عنوان نامزد پوششی برای سیدابراهیم رئیسی تلقی می کنند اما خبرها حکایت از ان دارد که او تصمیم دارد تا پایان در انتخابات بماند.

 

منصور حقیقت پور، فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی درباره ماندن سعید جلیلی تا روز آخر انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم در ایران عادل هستند می نشینند مناظره‌های نامزدها و سئوالات و پاسخ های آنها را می بینند، سپس قضاوت می کنند و بر آن اساس رأی می دهند.

 
 


وی با بیان اینکه ما خوشحال شدیم سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد، افزود: او باید تا آخر در انتخابات بماند و روز ۲۶ خرداد استعفا ندهد. اگر او روز ۲۵ یا ۲۶ خرداد یعنی دو-سه روز مانده به زمان انتخابات اعلام انصراف کرد و کنار بکشد، تاریخ مصرف آقای جلیلی تمام شده است. به عبارت دیگر کنارگیری جلیلی پرونده سیاسی‌اش را می‌بندد‌.

 

این فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی تأکید کرد: جلیلی تنها در یک صورت می تواند ادله قابل دفاعی برای آینده سیاسی خود داشته باشد و آن ماندن تا انتهای روز اتنخابات است بنابراین تأکید جدی می کنیم که آقای جلیلی به هیچ وجه از صحنه انتخابات کنار نرود و استقبال می کنیم که او در مناظرات حرف هایش را بزند و البته پاسخ آن حرف ها را هم بشنود تا مردم قضاوت کنند.

 

وی ادامه داد: آرای آقای جلیلی با سبد رأی آقای لاریجانی همپوشانی ندارد اما برای اینکه او در آینده دارای یک موقعیت قابل قبولی باشد، لازم است که تأ آخر در عرصه رقابت حاضر باشد. به عنوان یک دوست نیز توصیه می کنم آینده سیاسی اش را با کنارگیری از این عرصه خراب نکند.


مشاور رئیس مجلس دهم با بیان اینکه تا به امروز هرچه جلیلی حرف زده یک طرفه بوده، توضیح داد: او تاکنون در جایی ننشسته که وقتی حرف می زند رقیبش نیز پاسخ دهد. مناظرات انتخاباتی نامزدها فرصت خوبی است تا این اتفاق بیفتد و آقای جلیلی براساس دستاوردهایی که از این رزمایش سیاسی به دست می آورد، برای آینده سیاسی خود آنها را به کار گیرد.

منبع: نامه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر