کد خبر: 108141
A

حجت الاسلام حسینی کیا: گزینه نهایی اصلاح طلبان «جهانگیری» نیست/ نامزدهای اصولگرا باید به‌سرعت اعلام انصراف کنند و پشت سر رئیسی قراربگیرند

یک نماینده انقلابی مجلس گفت: در ماه‌های اخیر وعده داده شده بود که از دل جریان و شورای ائتلاف نیروهای انقلابی تنها یک‌نفر بیرون می‌آید و پایبندی قالیباف به این تصمیم شورا ستودنی است.

حجت الاسلام حسینی کیا: گزینه نهایی اصلاح طلبان «جهانگیری» نیست/ نامزدهای اصولگرا باید به‌سرعت اعلام انصراف کنند و پشت سر رئیسی قراربگیرند

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدجواد حسینی کیا، نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم ثبت نام قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بیان کرد: در روزهای اخیر شاهد ثبت‌نام بسیاری از افراد دولتی و جریان اصلاح‌طلب برای انتخابات ریاست‌جمهوری بودیم. افرادی ثبت‌نام کرده‌اند که خودشان در دولت‌های روحانی مسئول و مدیر بوده و چه‌بسا بخش بسیار زیادی از مشکلات فعلی جامعه و مردم نیز بر دوش آن‌هاست.وی افزود: خنده‌دار است که جهانگیری مجددا کاندیدا شده و مجددا برای مردم بغض می‌کند. مردم هنوز بغض‌ها و وعده‌های قبلی او را فراموش نکرده‌اند. این بار هم جهانگیری برای گرم‌کردن تنور انتخابات به میدان آمده است اما گزینه نهایی اصلاح‌طلبان شخص دیگری است.او در ادامه تأکید کرد: به نظر من لاریجانی گزینه نهایی جریان اصلاحات و اعتدال است و او در تقابل با رئیسی موفق نخواهد بود. اصلاح‌طلبان با توجه به حمایت‌های بی‌چون و چرایی که از روحانی در دو دوره قبلی داشته‌اند، نمی‌توانند خود را از این دولت جدا بدانند.

حسینی‌کیا یادآورشد: بنابراین باتوجه به عملکرد نامناسب دولت روحانی در تمام ۸ سال گذشته و عدم تحقق حتی یکی از وعده‌های او و کابینه‌اش، اصلاح‌طلبان پی برده‌اند که باید رویه خود را تغییر داده و با نهایی کردن علی لاریجانی به‌عنوان گزینه نهایی خود با نامزد نیابتی در انتخابات شرکت خواهند کرد.
  سایر افراد انقلابی باید به نفع رئیسی کنار بروند
این نماینده مجلس با اشاره به کناره‌گیری قالیباف از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری افزود: ازطرف دیگر شاهد کناره‌گیری محمدباقر قالیباف بودیم. در ماه‌های اخیر وعده داده شده بود که از دل جریان و شورای ائتلاف نیروهای انقلابی تنها یک‌نفر بیرون می‌آید و پایبندی قالیباف به این تصمیم شورا ستودنی است.

وی ابراز کرد: وحدت برای جریان انقلابی یک امر ضروری است که قالیباف با هوشمندی در این مسیر پیش‌قدم شد. به نظر من این درسی برای برخی دیگر از افرادی است که درجریان انقلابی هستند. انتظار می‌رود این افراد نیز به‌سرعت اعلام انصراف کنند و پشت سر رئیسی قرارگیرند. حسینی کیا در انتها تأکید کرد: همان‌طور که جریان اصلاحات و اعتدال قطعا جمع خواهند شد. لذا بهتر است که نیروهای انقلابی پیش‌قدم باشند و ستادهای خود را تقدیم رئیسی کنند و خودشان نیز با تمام توان و قدرت در این مسیر تلاش کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر