کد خبر: 108152
A

اعلام جنگ اصولگرایان علیه دولتی هایی که نامزد شده اند/ مناظره‌های انتخاباتی باید محل محاکمه عوامل ارز ۴۲۰۰ تومانی باشد/ چمران: کاندیدا شدن دولتی‌ها دهن کجی به ملت است

نائب رئیس شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه کاندیداتوری مسببان وضع موجود کشور دهن کجی به ملت است گفت: این جریان به دنبال فرار از گذشته غیرقابل دفاع خود است اینها سالها در جایگاه معاون اول و وزیر و رئیس بانک مرکزی فرصت کار کردند داشتند ولی عملکردشان کشور را به وضع موجود دچار کرد.

اعلام جنگ اصولگرایان علیه دولتی هایی که نامزد شده اند/ مناظره‌های انتخاباتی باید محل محاکمه عوامل ارز ۴۲۰۰ تومانی باشد/ چمران: کاندیدا شدن دولتی‌ها دهن کجی به ملت است

به گزارش دیده بان ایران؛ «مهدی چمران»، نائب رئیس شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه کسانی که عامل شرایط ناهنجار کشور از نظر اقتصادی و معیشتی هستند کاندید ریاست جمهوری شدند گفت: این رفتار دولتمردان دهن کجی به مردم است.

وی با اشاره به اینکه اینها خودشان عامل وضع موجود در طول 8 سال گذشته بودند به عنوان ناجی مردم و نجات دهنده کشور از اوضاع نابسامان اقتصادی باشند عنوان کرد: این جریان به دنبال فرار از گذشته غیرقابل دفاع خود هستند و اینها سالها در جایگاه معاون اول و وزیر و رئیس بانک مرکزی فرصت کار کردند داشتند ولی عملکردشان کشور را به وضع موجود دچار کرد، برای 8 سال آینده چه کاری می خواهند انجام دهند که در این سالهای اخیر نتوانستند انجام دهند.

چمران با بیان اینکه چهره های دولتی که کاندید انتخابات شدند به دنبال تشکیل دولت سوم آقای روحانی هستند تصریح کرد:  اینها می خواهند دولت بعدی استمرار دولت فعلی باشد و دوباره همین روش و سیاست های ناکارآمد در آینده اداره کشور جاری باشد.

نائب رئیس شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه مردم از شرایط اداره کشور به دست دولت ناراضی هستند تصریح کرد: ادامه این سیاست ها انفجار را به دنبال خواهد داشت ؛ معیشت و اقتصاد مردم در طول این سالها به شدت متضرر شده و دیگر تحمل این وضع را ندارند.

چمران با اشاره به اینکه این حرف های قشنگی که داوطلبان دولتی در زمان ثبت نام به زبان آوردند همان وعده های 4 سال پیش و 8 سال پیش بود تصریح کرد: دولتمردان باید قبل از هر چیزی به پیشگاه مردم پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه مناظره های انتخاباتی نباید به سمت مسائل واهی یا وعده های بی پایه و اساس برود عنوان کرد: باید در مناظره ها به محاکمه کشیدن عوامل ارز 4200 تومانی  باشد. آقایی که می گفت مردم یادتان هست باید به مردم توضیح دهد چون مردم یادشان نرفته؛ آقایی که پشت تریبون فقط می گفت تصویب شد و با همین تصویب شد ها برجام را در عرض 20 دقیقه تصویب کرد باید به محاکمه کشیده شده و در پیشگاه ملت پاسخگو باشند.

منبع: راه دانا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر