کد خبر: 108169
A

شورای نگهبان درباره بررسی صلاحیت‌ها به جنع بندی نهایی نرسید/ /از مهلت ۵روزه دوم استفاده می‌کنیم

عباسعلی کدخدایی اظهار داشت: شورای نگهبان درباره بررسی صلاحیت‌ها به جنع بندی نهایی نرسید و این شورا از مهلت ۵ روزه دوم استفاده می‌کند.

شورای نگهبان درباره بررسی صلاحیت‌ها به جنع بندی نهایی نرسید/ /از مهلت ۵روزه دوم استفاده می‌کنیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به بحث بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: شورای نگهبان درباره بررسی صلاحیت‌ها به جمع بندی نهایی نرسید و این شورا از مهلت ۵ روزه دوم استفاده می‌کند.

وی افزود: ما امروز صبح و بعد از ظهر جلسه بررسی صلاحیت داوطلبان را داشتیم و با توجه به گزارش‌های کارشناسی و دقت اعضای محترم، بررسی‌ها ادامه دارد و ما به جمع بندی نهایی نرسیدیم و باید از ۵ روز دوم مهلت قانونی خود برای بررسی‌ها استفاده کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: بعید است که شورای نگهبان زودتر از مهلت ۱۰ روزه نتایج نهایی بررسی صلاحیت‌ها را بتواند اعلام کند.

کدخدایی ادامه داد: جلسه بعدی شورای نگهبان روز شنبه برگزار می‌شود و بعید است که زودتر از ۱۰ روز مهلت قانونی بتوانیم اسامی داوطلبان نهایی را به وزارت کشور اعلام کنیم. هر کدام از پرونده‌ها، ساعت‌ها از اعضای شورای نگهبان وقت می‌گیرد تا به جمع بندی اولیه برسیم و نهایتاً در جلسه نهایی، به جمع‌بندی برسیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر