کد خبر: 10821
A

روسای جاسوسی ارشد آمریکا امروز در کنگره درباره مداخله روسیه در انتخابات این کشور شهادت می‌دهند

همزمان با شک و تردید رئیس جمهور منتخب آمریکا نسبت به هک شدن کامپیوترهای حزب دموکرات توسط مسکو، روسای جاسوسی ارشد آمریکا امروز (پنجشنبه) در خصوص ادعای مداخله روسیه در انتخابات آمریکا در کنگره شهادت خواهند داد.

روسای جاسوسی ارشد آمریکا امروز در کنگره درباره مداخله روسیه در انتخابات این کشور شهادت می‌دهند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، همزمان با برگزاری جلسه کمیته خدمات مسلحانه سنا به رهبری جان مک‌کین مردم آمریکا اطلاعات بهتری را در خصوص قوت مدارک حول محور این ادعای هک کردن به دست می‌آورند.

جیمز کلپر، مدیر آژانس اطلاعات ملی و مایکل راجرز، مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا قرار است در بحبوحه اختلافات شدید دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا و آژانس‌های اطلاعاتی در این جلسه شهادت دهند؛ آژانس‌های اطلاعاتی که ترامپ باید در خصوص توصیه‌های حیاتی به آنها تکیه کند.

ترامپ در صفحه توییتر خود نتیجه گیری‌های سازمان سیا و FBI را مسخره کرد. این دو سازمان اعلام کردند که  هکرهای مرتبط با دولت روسیه اسناد و مدارک حزب دموکرات را از کامپیوترهای این حزب ربوده و برای متزلزل کردن کمپین هیلاری کلینتون این اسناد را از طریق سایت افشاگری ویکی لیکس منتشر کردند.

همچنین سناتور مک‌کین اعلام کرد، حملات سایبری که بخش‌های حزبی آمریکا را هدف گرفت و واشنگتن می‌گوید مسکو پشت آن است "اقدامی جنگی" است.

وی افزود: زمانی برای نابودی دموکراسی تلاش می‌شود تو سرزمینی را نابود می‌کنی.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر