کد خبر: 108215
A
دیده بان ایران:

معاونت سیاسی سپاه به کارزار «نه به دولت سوم» پیوست؟

مقامات عالی رتبه سپاه پاسداران طی هفته ها و ماه های گذشته همواره اعلام کرده اند که تحت هیچ شرایطی وارد مجادلات انتخاباتی نخواهند شد اما شواهد حاکی از این است که برخی از رسانه های نزدیک به سپاه عملاً در جهت تخریب نامزد نزدیک به دولت در حال برنامه ریزی هستند.

معاونت سیاسی سپاه به کارزار «نه به دولت سوم» پیوست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ پایگاه بصیرت که اخبار معاونت سیاسی سپاه را پوشش می دهد در انتقاد از دولت حسن روحانی ضمن استفاده از هشتک نه به دولت سوم و انتشار یک کلیپ نوشت:

اینک هشت سال از آن روز که حسن روحانی با طرح ادعای حل مشکلات کشور از طریق حل مشکلات دیپلماتیک گذشته است! و مشکلات کشور نه تنها مرتفع نشده که بر تحریم‌های پیشین نیز افزوده شده است. مردم نیز دیگر امیدی به حل مشکلات کشور از طریق نسخه روحانی ندارند! و بدنبال سخنی تازه هستند! راهکاری که بتواند اقتصاد کشور را از رکود و بن بست فعلی رها سازد و امید روزهای خوب دهد! دولت اعتدال و حامیان اصلاح طلب او همچنان بدنیال "تکرار" و "تداوم راه طی" شده‌اند و از ضرورت شکل دادن به "دولت سوم" سخن می‌گویند!

به گزارش دیده بان ایران، مقامات عالی رتبه سپاه پاسداران طی هفته ها و ماه های گذشته همواره اعلام کرده اند که تحت هیچ شرایطی وارد مجادلات انتخاباتی نخواهند شد اساساً ورود به این مقوله حرام است اما شواهد حاکی از این است که برخی از رسانه های نزدیک به سپاه عملاً در جهت تخریب نامزد نزدیک به دولت در حال برنامه ریزی هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر