کد خبر: 10823
A

غرضی: در انتخابات ریاست جمهوری دور قبل ۵۹ میلیون تومان هزینه کردیم

مسئول ستاد انتخابات سیدمحمد غرضی با اشاره به هزینه‌های انتخاباتی این ستاد در سال ۹۲، اظهار کرد: در انتخابات ۹۲ ستاد آقای غرضی ۵۹ میلیون تومان هزینه کرد و این هزینه را نیز شخصاً پرداخت کرد.

غرضی: در انتخابات ریاست جمهوری دور قبل  ۵۹ میلیون تومان هزینه کردیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سیدمحمد زهیر غرضی درباره هزینه‌های انتخاباتی سال ۹۲ ستاد انتخاباتی سیدمحمد غرضی، اظهار کرد: در سال ۹۲ ستاد آقای غرضی ۵۹ میلیون تومان هزینه کرد.

وی با تأکید بر اینکه همه هزینه‌های ستاد انتخاباتی آقای غرضی شخصاً از منابع شخصی پرداخت شد، اظهار کرد: بسیار خوب است که همه چیز شفاف باشد و مشخص شود که در ستادهای مختلف چه کسانی هزینه کرده‌اند و چه منافعی را درخواست نمودند.

مسئول ستاد انتخاباتی غرضی در سال ۹۲، گفت: در انتخابات ۹۶ باید صداقت، شفافیت و سلامت اهمیت بیشتری نسبت به گروه‌گرایی و عدم شفافیت و سایر مسایلی که امروز با آن روبرو هستیم داشته باشد. امیدواریم هر روز بیشتر به سمت شفافیت حرکت کنیم.

در پی طرح موضوع اعلام دخل و خرج‌های حساب‌های بیت‌المال و دریافتی‌های مسئولان نظام از سوی تعدادی از مقامات حمید ابوطالبی،‌ معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از کاندیداهای انتخابات ۹۲ درخواست تا دخل و خرج‌های انتخاباتی‌شان را اعلام کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر