کد خبر: 108312
A

نگرانی چمران از احتمال شکست ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری/ معلوم نیست در تهران و وین و آمریکا چه خواب هایی برای ما دیده اند

نائب رئیس ‌شورای ائتلاف با تاکید بر اینکه نباید توهم پیروزی کسی را بردارد و فکر نکنیم همه می گویند اقای رئیسی بیشترین آرا را دارد بالاترین آرا را دارد، گفت: این انتخابات مثل سیبی هست نه هزاران چرخ می خورد تا به زمین بیاید و معلوم نیست چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در تهران و وین و آمریکا و جاهای دیگر چه خواب هایی دیده اند و ما باید متحد و منسجم باشیم و مثل شب‌های عملیات شب و روز نداشته باشیم چون این‌روزها برگشتنی نیست.

نگرانی چمران از احتمال شکست ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری/ معلوم نیست در تهران و وین و آمریکا چه خواب هایی برای ما دیده اند

به گزارش دیده بان ایران؛ نشست دبیران و اعضای هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مناطق تهران، دبیران کمیته ها، کانون ها، احزاب و تشکل های شورای ائتلاف تهران صبح پنجشنبه (30اردیبهشت ماه) برگزار شد.

مهدی چمران نائب رئیس ‌شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این برنامه اظهار داشت: در دنیای ما حاکمان سالمی حکومت نمی‌کنند و آنچه در کشور ما رخ داده نیاز به تکرار مکررات نیست ولی باید سعی کنیم این جامعه و حاکمان و روحیه مردمی عوض شود.

وی با اشاره به اینکه دوره دوم که وارد شورا شدیم، دوره اول اشرافیت در حد اعلای خود بود، اظهار داشت: یکی از شهرداران منطقه میوه را مثل کوه روی یک ظرف بزرگ چیده بود ولی وقتی شهرداری را تحویل ما می دادند، من از شهردار خواهش مردم که وقتی آمدی دیگر از این میوه ها در اتاقت نگذار و این روحیه در کل شهرداری گسترش پیدا کرد.

چمران نائب رئیس ‌شورای ائتلاف نیروهای انقلاب   من تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی در آستان قدس و قوه قصاییه تحرک به وجود آورد، تصریح کرد: متولیان زمین هایی که از دست زمین خواران آزاد شده و به دولت و مردم سپرده شده بیایند و به مردم آمار دهند و کارخانه هایی مثل رشت الکتریک دوباره در مسیر احیا افتاد، در حالی که عده ای این را به همسران خود داده بودند و این کارخانه از کار افتاده بود.

چمران با تاکید بر اینکه نباید توهم پیروزی کسی را بردارد و فکر نکنیم همه می گویند ایشان بیشترین آرا را دارد بالاترین آرا را دارد، تصریح کرد: این انتخابات مثل سیبی هست نه هزاران چرخ می خورد تا به زمین بیاید و معلوم نیست چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در تهران و وین و آمریکا و جاهای دیگر چه خواب هایی دیده اند و ما باید متحد و منسجم باشیم و مثل شب‌های عملیات شب و روز نداشته باشیم چون این‌روزها برگشتنی نیست.

چمران ضمن بیان اینکه کار شورای ائتلاف کار بزرگی بود و نام نویسی 70هزار نفر در یک سایت کار کوچکی نیست، خاطر نشان کرد: عده ای ایراد می‌گرفتند که فقط در اتاق های دربسته رای می‌دهند و ما باید فقط انتخاب کنیم ولی ما گفتیم به عهده خود مردم می گذاریم.

وی افزود: ارزش این کار را بدانیم و برای این کار جنبش واقعی داشته باشیم و هرقدر بیشتر دوستانمان را پای صندوق بیاوریم تا رای هوشمندانه بدهند قطعا موفق تر خواهیم بود و اگر تلاش و جهاد کنیم خداوند ما را کمک خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر