کد خبر: 108413
A

نماینده مجلس: اگر جلوی ماینرها را بگیریم قطعا می‌توان برق را مدیریت کرد

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نقش حائز اهمیت دانشجویان در فعالیت های انتخاباتی تاکید کرد: تاریخ امتحانات دانشگاه ها باید تغییر کند.

نماینده مجلس: اگر جلوی ماینرها را بگیریم قطعا می‌توان برق را مدیریت کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر درمجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به موضوع قطعی برق در شهرستان های حوزه انتخابیه خود و کل کشور گفت: اگر جلوی ماینرها، مراکز پرمصرف و کولر گازی های مسئولین را بگیریم قطعا می‌توان برق را مدیریت کرد، وزیر نیرو نسبت به تامین برق چاه موتورهای کشاورزی اقدام کند. 

‎وی افزود: ان شاءالله در انتخابات۱۴۰۰ انتخاب باید به درستی انجام شود، بحران نرخ ارز، موضوع بورس و مشکلات از این جنس به دلیل اقتدار دادن به سیاست های غلط {آی ام اف} است، طرح اخیری که در این باره در مجلس بررسی می‌شود ایرادات اساسی دارد و ادامه دادن همان سیاست های غلط است، تا زمانی که به حلقه مفقوده به نام حکمرانی اقتصادی با دیده اغماض نگاه شود وضع همین است، مگر دیده بان انقلاب بارها نفرمودند حکمرانی جزو مسائل اساسی کشور است، تا چه زمانی قصد دارید ضریب جینی را با نگاه سیاسی بنگرید؟ پیشرفت کشور از دریچه نگاه قائم بر عقلانیت اقتصادی و حکمرانی اسلامی می‌گذرد نه سیاست های غلط {آی ام اف}.

‎این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: بانک ها موضوع بانک ازدواج مردم روستایی را جدی بگیرند، پیدا کردن یک ضامن هم برای مردم روستایی سخت است، بانک ها در این خصوص مردم را دچار مشکل می‌کنند که در این صورت باید علیه آنها اعلام جرم شود.

‎وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: مقرری ماه اول با چه قانونی از حقوق معلمان کاسته می‌شود؟ کاری نکنیم که این عزیزان همیشه معترض باشند، اگر قرار است دانشجویان موتور پیشران انخابات باشند تاریخ امتحانات دانشگاه ها تغییر کند.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر