کد خبر: 108420
A

خبرگزاری اصولگرا: حلقه مفسدین برای تخریب رئیسی از تهران، خراسان رضوی و اصفهان آغاز بکار کرده اند

یک رسانه حامی «ابراهیم رئیسی» در خبری که صبح امروز منتشر کرده است نوشت: یک نهاد امنیتی از تدارک گسترده در حوزه فضای مجازی برای تخریب سید ابراهیم رئیسی خبر داده است.

خبرگزاری اصولگرا: حلقه مفسدین برای تخریب رئیسی از  تهران، خراسان رضوی و اصفهان آغاز بکار کرده اند

به گزارش دیده بان ایران، یک رسانه حامی «ابراهیم رئیسی» در خبری که صبح امروز منتشر کرده است نوشت: یک نهاد امنیتی از تدارک گسترده در حوزه فضای مجازی برای تخریب سید ابراهیم رئیسی خبر داده است.

راه دانا که نزدیک به طیف تندرو و موسم به انقلابی هاست در ادامه خبر خود می نویسد: "بر پایه این گزارش بخش اصلی این اقدامات مبتنی بر آماده سازی عناصری در استان های تهران، خراسان رضوی و اصفهان برنامه ریزی شده اما محوریت اجرای این پروژه به تشدید فعالیت حلقه لواسان علیه آقای رئیسی بازمیگردد. حلقه فاسدین اقتصادی که در ارتباط نزدیک با یک مقام سابق امنیتی بوده و با انسداد غیرمحسوس شبکه توزیع پیام طرفداران ابراهیم رئیسی تلاش دارند با تشدید فضای دوقطبی مانع پیروزی وی با آرای بالا شوند."

گفتنی است دیده بان ایران پیشتر با انتشار گزارشی تحت عنوان "سرنخ تخریب «ابراهیم رئیسی» در لواسان دست «اکبر طبری» است؟" نوشت:  رئیس قوه قضاییه تا لحظه نگارش این گزارش از مقام خود در ریاست قوه قضاییه استعفاء نداده است و با حفظ سمت جایگاه ریاست دستگاه عدلیه را برعهده دارد. حال با توجه به انتشار اینگونه اخبار که گفته می شود ردش در زیر عبای اکبر طبری است باید منتظر ماند و دید که آیا تخریب کنندگان قاضی القضات برنامه جدیدی برای مقابله با او دارند و یا اینکه رئیس قوه قضاییه مبارزه با فساد در نقش رئیس قوه مجریه را از لواسان آغاز خواهد کرد.


منبع: دیده بان ایران

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر