کد خبر: 10844
A

با انفجار شامگاهی، تعداد حملات تروریستی پنجشنبه بغداد به 4 مورد رسید

بر اثر انفجار شامگاه پنجشنبه یک خودرو بمب گذاری شده در مرکز بغداد، دستکم یک تن کشته و 5 تن ، براساس آمار اولیه، زخمی شدند. تعداد حملات تروریستی در این روز به 4 مورد رسید.

با انفجار شامگاهی، تعداد حملات تروریستی پنجشنبه بغداد به 4 مورد رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سعد معن سخنگوی عملیات بغداد در ارتباط با این حمله تروریستی گفت: این حمله تروریستی شامگاه پنجشنبه در نزدیکی یک توقفگاه در منطقه 'باب المعظم '، در بازار مرکزی بغداد صورت گرفته است.
به گزارش منابع ، نیروهای امدادی و امنیتی به سرعت وارد منطقه خسارت دیده از عملیات تروریستی شده و خیابان ها و گذرگاه های منتهی به محل حادثه را بستند. 
مجروحان این حادثه به بیمارستان ها انتقال یافتند و نیروهای امنیتی کار بررسی علل حادثه را پی گرفتند.
با انفجار خودرو بمب گذاری شده در منطقه باب المعظم در شامگاه چهارشنبه، تعداد حملات تروریستی به بغداد در این روز به 4 مورد رسید. 
پیش از این در همین روز، انفجار خودرو بمب گذاری شده در منطقه العبیدی در شرق بغداد ، 5 کشته و 7 زخمی برجا گذاشت و انفجار دیگر در منطقه البلدیات در شرق پایتخت تعدادی زخمی به همراه داشت. 
یک حمله تروریستی دیگر در محمودیه در جنوب بغداد در همین روز منجر به کشته شدن یک شهروند و زخمی شدن 4 تن دیگر شد. 
حملات گسترده تروریستی به بغداد ، از روز 28 دسامبر گذشته، در آخرین روزهای سال 2016 ، شدت گرفته است و نیروهای امنیتی عراق تدابیر ویژه ای را برای رویارویی با این حملات ، از جمله بازرسی های سختگیرانه ، به اجرا گذاشته اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر