کد خبر: 108545
A

سایت نزدیک به زاکانی: ردصلاحیت احمدی نژاد قطعی است/ احمدی نژاد میخواهد کاهش مشارکت مردم در انتخابات را به نام خودش بزند/ احمدی نژاد خودش را حیف کرد

جهان نیوز خبر داده است که ردصلاحیت احمدی نژاد تقریبا قطعی است و تحرکات او وارد فاز امنیتی شده است.

سایت نزدیک به زاکانی: ردصلاحیت احمدی نژاد قطعی است/ احمدی نژاد میخواهد کاهش مشارکت مردم در انتخابات را به نام خودش بزند/ احمدی نژاد خودش را حیف کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت تحلیلی جهان نیوز وابسته به علیرضا زاکانی در تحلیلی درباره محمود احمدی نژاد، یار غار سال های نه چندان دور جریان اصولگرایی نوشت:

ردصلاحیت احمدی نژاد تقریبا قطعی است. این موضوع را خود او بهتر از هرکسی می داند. بهتر از هرکسی هم می‌داند که چه‌ها گفته و چه‌ها کرده که تائید نمی‌شود. اما می‌گوید که اگر من را ردصلاحیت کنید نه رای می‌دهم و نه انتخابات را تائید می‌کنم. مدعی است که من به کسی نمی‌گویم رای سفید بدهد یا اسم من را بنویسد؛ منِ احمدی نژاد رای نمی‌دهم. اتفاقا دقیقا منظور احمدی نژاد یعنی همین، طرفداران من و آنها که می خواستند به من رای بدهند اصلا رای ندهند.

هر تریبونی که پیدا می‌کند می‌گوید من رای نمی‌دهم. به هر عنوانی که بتواند به روستاها و شهرها می‌رود تا نشان دهد من رای دارم و مردم دنبال من هستند ولی من رای نمی‌دهم و به مردم هم می‌گویم که رای ندهید.

احمدی نژاد تائید که نمی‌شود، از کسی هم حمایت نمی‌کند تا عمر سیاسی‌اش تمام شود، دنبال آن است تا این کاهش مشارکت نسبی که همین الان وجود دارد را به نام خودش سند بزند که به خاطر نیامدن من است.

احمدی نژاد ردصلاحیت شده 1400 با 96 فرق دارد. وارد فاز امنیتی شده است. با زبان بی زبانی مردم را به رای ندادن تحریک می‌کند. می‌گوید که اگر من را ردصلاحیت کردند با اعتراض خیابانی و آشوب مخالفم! اتفاقا این جمله می تواند این معنی را بدهد که اگر من را رد کردند کار را به خیابان بکشانید. در این مدت هم سعی کرد تا آتش زدن بانک، ماشین و هرچیز دیگر را که اغتشاش‌گران در سال های گذشته انجام می‌دانند را گردن آدم‌های فاسد امنیتی بیاندازد. حتی عده‌ای گفتند که احمدی نژاد تهدید کرده که اگر ردصلاحیت شود اسناد سری نظام را منتشر می‌کند!

جوان های متعصب اطراف احمدی نژاد که همه جا دور و برش را شلوغ می کنند و جمع های مردمی ساده دل را لیدری می‌کنند شعار می‌دهند «این آخرین هشداره یا احمدی یا هیچکس». این آخرین هشداره؟ این شعارها به احتمال زیاد با هماهنگی خود اوست. جنس همان جنس «ایران قیامت میشه» سال 88 است. با این اوصاف احمدی نژاد یک قدم جلوتر از میرحسین آمده؛ احمدی نژاد هم برای تائید صلاحیت شاخه شانه می کشد و به احتمال زیاد بعد از تائید صلاحیت -که نمی شود- هم می‌گوید یا اسم من از صندوق در می‌آید یا تقلب شده است.

احمدی نژاد خودش را حیف کرد. منحرف شد، طمع کرد یا از اول این طور بود مشخص نیست، واضح آن است که حیف شد البته که بهتر است الان بگوییم او برای همیشه باطل شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر