کد خبر: 108646
A

خبرگزاری نزدیک به سپاه؛ ردصلاحیت‌ها را نشانه آزادگی شورای‌نگهبان دانست

رسانه نزدیک به سپاه با اشاره به رد صلاحیت علی لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان نوشته است؛ چهره‌های نامداری در بین داوطلبان ریاست جمهوری حضور داشتند که عدم احراز صلاحیت آن‌ها برای بخشی از افکار عمومی قابل هضم نیست. گویی پذیرفته‌ایم که برخی افراد و اسامی از مصونیت برخوردارند و باید آنان را از پیش تأییدشده دانست!

خبرگزاری نزدیک به سپاه؛ ردصلاحیت‌ها را نشانه آزادگی شورای‌نگهبان دانست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رسانه نزدیک به سپاه با اشاره به رد صلاحیت علی لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان نوشته است؛ چهره‌های نامداری در بین داوطلبان ریاست جمهوری حضور داشتند که عدم احراز صلاحیت آن‌ها برای بخشی از افکار عمومی قابل هضم نیست. گویی پذیرفته‌ایم که برخی افراد و اسامی از مصونیت برخوردارند و باید آنان را از پیش تأییدشده دانست!

از ردصلاحیت جهانگیری و پزشکیان و این‌ها که بگذریم، آیا ردصلاحیت فردی چون علی لاریجانی به‌عنوان چهره‌ای که منتسب به نظام شناخته می‌شود و کم‌تر کسی تصور ردصلاحیت‌اش را داشت، نشانه آزادگی شورای نگهبان نیست؟ آیا نباید به این عملکرد افتخار کرد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ فارس نوشته است؛ اگر شورای نگهبان با در نظر گرفتن مصلحت‌های گوناگون از جمله ایجاد شور انتخاباتی و در نظر گرفتن وجهه برخی افراد و گروه‌های سیاسی نسبت به احراز صلاحیت آن‌ها اقدام کند، دست به اقدامی زده که معمولاً نسبت به آن مورد اتهام قرار می‌گیرد؛ یعنی مهندسی انتخابات!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر