کد خبر: 108772
A

نسخه انقلابی یک نماینده برای انتخابات ریاست جمهوری/ نقدعلی: اصلاح‌طلبان و اصولگرایان باید روی «یک نفر» اجماع کنند

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس می‌گوید: منافع هر دو جریان اصولگرا و اصلاحطلب در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اقتضا می‌کند که بر یک شخصیت رأی آور اجماع کنند. اگر کسی به این جریان اجماعی نپیوندد، رأی آوری نخواهند داشت.

نسخه انقلابی یک نماینده برای انتخابات ریاست جمهوری/ نقدعلی: اصلاح‌طلبان و اصولگرایان باید روی «یک نفر» اجماع کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در مورد امکان اجماع در جبهه سیاسی اصولگرایان و اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: در عالم سیاست نباید به گفتار سیاست مداران استناد کرد. شخص یا جریان سیاسی به خاطر زیرکی سیاسی هدف یا چارچوب نهایی خود را بروز نمی‌دهند. جریانات و سیاست مداران کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیستند. با این حال فکر می‌کنم که هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا مجبور به اجماع روی یک گزینه واحد هستند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نماینده مردم خمینی شهر در مجلس به ایسنا گفته است: منافع هر دو جریان اقتضا می‌کند که بر شخصیت رأی آور اجماع کند. اگر کسی به این جریان اجماعی نپیوندد، رأی آوری نخواهند داشت.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اضافه کرد: اگر همه این سیاسی بازی‌ها برای رفع مشکلات مردم و در راستای خواست خداوند نباشد، بازیچه‌ای بیش نیست و ارزشی ندارد. هدف نهایی ائتلاف‌ها یا عدم ائتلاف‌های سیاسی در نهایت باید حل مشکلات مردم باشد. بنابراین، همه جریانات سیاسی باید از عوام فریبی و شعارهای ظاهری بدون محتوا پرهیز کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر