کد خبر: 108791
A
دیده بان ایران عملکرد مجلس انقلابی را بررسی کرد؛

جلسه بررسی عملکرد یکساله مجلس چرا باید «غیرعلنی» برگزار شود؟/ خروجی مجلس انقلابی چه بود؟!

مشخص نیست خروجی ارائه این طرح و لایحه های بیشمار چه بوده است و چه فایده ای بر اوضاع و احوال کشور داشته است. اما نکته قابل اعتنا در این بین جلسه غیرعلنی نماینده های انقلابی برای گزارش عملکرد یکساله است که علی القاعده این گزارش باید خطاب به مردم و رسانه ها ارائه می شد، نه اینکه در یک جلسه غیرعلنی نمایندگان مجلس یازدهم خودشان به خودشان گزارش دهند و از عملکرد یکساله خود تعریف و تمجید کنند.

جلسه بررسی عملکرد یکساله مجلس چرا باید «غیرعلنی» برگزار شود؟/ خروجی مجلس انقلابی چه بود؟!

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: عملکرد اجلاسیه اول مجلس یازدهم در نشست غیرعلنی امروز به مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت که از جمله کارنامه کاری مجلس می‌توان به اعلام وصول 711 طرح و لایحه در یکسال گذشته اشاره کرد.

"این عدد در عملکرد یکسال گذشته مجلس در حالی مطرح می شود که در کل چهار سال مجلس دهم ۵۰۶ طرح و لایحه اعلام وصول شده است."

مشخص نیست خروجی ارائه این طرح و لایحه های بیشمار چه بوده است و چه فایده ای بر اوضاع و احوال کشور داشته است. اما نکته قابل اعتنا در این بین جلسه غیرعلنی نماینده های انقلابی برای گزارش عملکرد یکساله است که علی القاعده این گزارش باید خطاب به مردم و رسانه ها ارائه می شد، نه اینکه در یک جلسه غیرعلنی نمایندگان مجلس یازدهم خودشان به خودشان گزارش دهند و از عملکرد یکساله خود تعریف و تمجید کنند.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر