کد خبر: 108797
A

خبرگزاری اصولگرا: لاریجانی و جهانگیری با بالاترین رای منفی قرار بود در تنور کدام انتخابات بدمند؟/ اصلاح طلبان با «شامورتی بازی» می خواستند انتخابات تماشایی برگزار کنند

رسانه نزدیک به جریان انقلابی در گزارش خود مدعی شد: باید به منتقدان دلسوز شورای نگهبان تاکید کرد، آنها که امروز با سوت و کف انتقادات این طیف از شورای نگهبان را بر سر بوق می کنند، همان هایی هستند که قانونی ترین اقدامات این شورا را سال ها زیر سوال برده اند؛ آنها نه دلسوز مشارکت ملی اند نه خواستار اصلاح وضعیت فعلی کشور.

خبرگزاری اصولگرا: لاریجانی و جهانگیری با بالاترین رای منفی قرار بود در تنور کدام انتخابات بدمند؟/ اصلاح طلبان با «شامورتی بازی» می خواستند انتخابات تماشایی برگزار کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری راه دانا، نزدیک به شخصیت های موسوم به انقلابی در انتقاد از کسانی که طی دو روز گذشته از رای شورای نگهبان انتقاد کرده اند نوشت:

بیاید فرض کنید دیروز یک نامه با 9 اسم از شورای نگهبان به وزارت کشور رفت و از اخبار ساعت14 نام لاریجانی و جهانگیری نیز در کنار 7 نامزد دیگر قرائت شد؛ انتقادی وجود نداشت؟ همه چیز حل شده بود؟ پاسخ به این سوالات مهم نیست، اما منتقدان فعلی یک سوال را پاسخ دهند؛ مشارکت بالا می رفت یا نه؟ همین!
 
لاریجانی با بالاترین حجم رای منفی قرار بود در تنور کدام انتخابات بدمد؟ یا جهانگیری با عملکرد فاجعه بار قرار بود مردم را پای کدام صندوق رای بیاورد؟ ممکن است برخی معتقد باشند که در ادامه با ایجاد دوقطبی های مختلف و شامورتی بازی اصلاح طلبان و مرد تکراری شان، احتمالا همه چیز فرق می کرد و انتخاباتی رقم می خورد تماشایی!
 
این اتفاق یعنی ما با مصلحت سنجی راه را برای عده ای که همواره سعی می کنند مردم را با فریب و یا به قول حجاریان تدلیس، به سمت خود می کشند و در آخر نیز از پاسخگویی فرار می کنند، باز گذاشته ایم.
 
پس برای سقوط نکردن به این چاه، از چاله ای دیگر، باید به مر قانون عمل کرد نه چیزی کمتر و نه چیز بیشتر؛ این همان وظیفه اصلی شورای نگهبان است. حال اگر قرار است کسی مصلحت سنجی کند، باید در جایی دیگر که آن را جست وجو کرد که قطعا اگر لازم باید به ماجرا ورود خواهد کرد.
 
در نهایت باید به منتقدان دلسوز شورای نگهبان تاکید کرد، آنها که امروز با سوت و کف انتقادات این طیف از شورای نگهبان را بر سر بوق می کنند، همان هایی هستند که قانونی ترین اقدامات این شورا را سال ها زیر سوال برده اند؛ آنها نه دلسوز مشارکت ملی اند نه خواستار اصلاح وضعیت فعلی کشور.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر