کد خبر: 108857
A
دیده بان ایران:

جبهه پایداری روی رای حامیان «سعید محمد» حساب باز کرد/ ماجرای معامله سردار محمد با رئیسی چیست؟

این رسانه همچنین ضمن خوشبینی از احتمال ریخته شدن آرای طرفداران سعید محمد در سبد ابراهیم رئیسی نوشت: برای روشن شدن جزئیات بیشتر از خبر وعده داده شده باید منتظر روزهای آینده ماند اما هر چه باشد فعال شدن بدنه حامیان سعید محمد اثر زیادی در شور انتخاباتی بخصوص در میان نسل جوان خواهد داشت.

جبهه پایداری روی رای حامیان «سعید محمد» حساب باز کرد/ ماجرای معامله سردار محمد با رئیسی چیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از گذشت چند روز از اعلام اسامی نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و همچنین ردصلاحیت فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء سایت جبهه پایداری ضمن استقبال از بیانیه سعید محمد نوشت: روز گذشته سعید محمد در بیانیه‌ای اعلام کرد که به نظر شورای نگهبان احترام می‌گذارد و از هوادارنش خواست که از این پس توان و تلاش خود را برای روی کار آمدن دولت انقلابی به کار گیرند و اعلام کرد که برنامه‌های خود را در اختیار نامزدهای جریان انقلابی قرار خواهد داد.

این رسانه جبهه پایداری در ادامه نوشت: رصد فضای مجازی و مشاهدات میدانی نشان می‌داد که علیرغم اعلام سعید محمد، نوعی خمودگی در بدنه حامیان وی ایجاد شده و همین امر باعث سردرگمی فعالان هوادار او شده است. فعالان مجازی نزدیک به سعید محمد با انتشار توییت‌هایی خبر از اتفاقی دادند که جزئیاتی درباره آن ذکر نشده، اما باعث جنب و جوش در بدنه حامیان وی شده است. با اینکه هنوز زمان و جزئیات اتفاق مذکور روشن نشده اما تعدادی از این افراد، تصویر مشترک سعید محمد را در کنار آیت‌الله رئیسی منتشر کرده و خبر از فصل جدید فعالیت‌های انتخاباتی داده‌اند. 

این رسانه همچنین ضمن خوشبینی از احتمال ریخته شدن آرای طرفداران سعید محمد در سبد ابراهیم رئیسی نوشت: برای روشن شدن جزئیات بیشتر از خبر وعده داده شده باید منتظر روزهای آینده ماند اما هر چه باشد فعال شدن بدنه حامیان سعید محمد اثر زیادی در شور انتخاباتی بخصوص در میان نسل جوان خواهد داشت.

به گزارش دیده بان ایران؛ این گمانه زنی ها در حالی مطرح می شود که رسانه های تلگرامی طرفدار سعید محمد طی روزهای گذشته از ابراهیم رئیسی درخواست کرده بودند که در کابینه سیزدهم باید از سردار محمد استفاده شود.

با این وجود به نظر می رسد اطرافیان سعید محمد طی روزهای گذشته با ابراهیم رئیسی وارد مذاکره شده اند که تنها در صورتی از رئیسی حمایت خواهند کرد که سهمی در دولت او داشته باشند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر