کد خبر: 108859
A

قاضی زاده هاشمی از مدیریت «قالیباف» در مجلس انتقاد کرد/ در مجلس یازدهم وعده‌ها بیشتر از اختیارات بود

این نخستین بار نیست که عملکرد مجلس یازدهم به ریاست محمدباقر قالیباف از سوی قاضی‌زاده هاشمی مورد نقد قرار می‌گیرد.

قاضی زاده هاشمی از مدیریت «قالیباف» در مجلس انتقاد کرد/ در مجلس یازدهم وعده‌ها بیشتر از اختیارات بود

به گزارش دیده بان ایران؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس اول نخستین سال کاری مجلس یازدهم و داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری در رابطه با عملکرد مجلس یازدهم، گفت: مجلس ضعفی داشته اما نقاط قوتی هم دارد و نباید بی‌انصاف باشیم. در این دوره از مجلس کارهای خوبی انجام شده ولی ضعف‌هایی هم در کار وجود داشت.

وی افزود: بالاخره مجلس یک سازمان جمعی است و نقاط ضعف و قوت آن نتیجه‌ فعالیت‌ همه نمایندگان است، در این برخی قوی‌تر ظاهر می‌شوند و برخی هم ضعیف‌تر که میانگین عملکرد آن‌ها به عنوان کارنامه فعالیتی مجلس در نظر گرفته می‌شود.

در همین رابطه بخوانید:

قاضی زاده هاشمی؛ رقیب رضاخان است یا رقیب قالیباف؟

 

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی پیرامون تناسب اختیارات مجلس و وعده‌های ارائه شده در زمان آغاز به کار مجلس یازدهم، اظهار داشت: به نظر من وعده‌هایی بیشتر از اختیارات مجلس داده شد و این انتظارات را بالا برد اما در همان حدی که می‌توانستند و اختیارات داشتند هم امکان انجام دادن برخی کارها وجود داشت که نشد.

 این نخستین بار نیست که عملکرد مجلس یازدهم به ریاست محمدباقر قالیباف از سوی قاضی‌زاده هاشمی مورد نقد قرار می‌گیرد، وی پیش از این طی نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار که از او پرسید:«آیا می‌توان علت عدم حضور شما در هیات رییسه سال دوم مجلس را به نوعی تسویه نزدیکان رئیس مجلس یا شما دانست؟» گفته بود: بالاخره آدم وقتی استقلال رأی و آزادی نظر داشته باشد و بخواهد حرف خودش را بزند و علیرغم عضویت در یک سیستم نسبت به بعضی از رویکردها، اقدامات، تصمیم‌گیری‌ها و کارکردها نقد داشته باشد و بخواهد نقد خود را مطرح کند، چنین اتفاقی بعید نیست. توجه کنید که من چهارمین دوره حضور در مجلس را سپری می‌کنم، یک شخصیت نسبتاً مستقلی هم دارم، ممکن است برخی دوستان چنین نباشند. البته نمی‌خواهم بگویم تسویه حساب ولی بالاخره بنده در بعضی از مسائل مثل بورس یا موارد دیگر با عزیزان و بزرگان مجلس اختلاف داشتم و این مشهود بود. ممکن است این اختلاف‌نظرها و انتقادات طی یکسال گذشته روی نظر آن‌ها نسبت به بنده اثر گذاشته باشد، من این را رد نمی‌کنم اما باید این را هم بگویم که همیشه اینگونه بودم و بعد ازاین هم خواهم بود.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر