کد خبر: 108866
A
دیده بان ایران:

زاکانی: صدمیلیون تومان برای تبلیغات انتخابات کنار گذاشته ام

نامزد انقلابی انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنا ندارم تبلیغ پر هزینه کنم، پول هم داشتم هزینه نمی کردم؛ سال ۹۲ محضر رهبری رسیدم ایشان به بنده فرمودند کسی برای این فکرهایی که تو داری پولی نمی دهد از کجا پول می آوری؟ به ایشان گفتم که با خانمم و سه دخترم متعهد شدیم که خانه مان را برای تبلیغات بفروشیم که ایشان نهی کردند؛ رهبر انقلاب در خصوص تبلیغات در ۱۵ اردیبهشت ۹۲ چارچوب را فرمودند که بر اساس آن کارهایم را انجام می دهم بدین شکل که به مردم بگویم چه کارهایی می کنم و چه کارهایی نمی کنم، بر روی صداوسیما تمرکز کنم و نظرات را بیان کنم لذا تمام ظرفیت‌های انتخاباتی خود را بروی فضای مجازی و صداوسیما گذاشته‌ام.

زاکانی: صدمیلیون تومان برای تبلیغات انتخابات کنار گذاشته ام

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا زاکانی با حضور در نشست خبری یک خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در پاسخ به سوالی درباره هزینه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: شفافیت خوب است و بنده حدود 100 میلیون تومان برای آب و نان اعضای ستادم کنار گذاشته ام که خرج کنند. من اعتقاد دارم که ستاد من قلب مردم است.

گفتنی است پنج شنبه گذشته این نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره اموال خود در برنامه «تبادل» گفته بود: دو واحد ۹۵ متری در خیابان ایران تهران داریم و همسرم یک‌خانه ۷۵ متری در پردیسان قم دارد، کل دارایی ما همین است و چیزی غیر از این ندارم، خودرو هم ندارم.

وی درباره درآمد ماهیانه اش گفت: درآمد هیات علمی به عنوان پزشک متخصص می گیرم؛ هیات علمی ها بالغ بر ۲۰ میلیون تومان می گیرند اما من میزان هزینه کرد برای زندگی ام یعنی ۴.۵ میلیون تومان برای هزینه‌های منزل به خانمم می دهم البته هزینه آب، برق، گاز و تلفن بر عهده من است. مابقی حقوق را صرف کار خیر و امور انقلابی می‌کنم. 

زاکانی درباره چگونگی هزینه کرد تبلیغات انتخاباتی توضیح داد: بنا ندارم تبلیغ پر هزینه کنم، پول هم داشتم هزینه نمی کردم؛ سال ۹۲ محضر رهبری رسیدم ایشان به بنده فرمودند کسی برای این فکرهایی که تو داری پولی نمی دهد از کجا پول می آوری؟ به ایشان گفتم که با خانمم و سه دخترم متعهد شدیم که خانه مان را برای تبلیغات بفروشیم که ایشان نهی کردند؛ رهبر انقلاب در خصوص تبلیغات در ۱۵ اردیبهشت ۹۲ چارچوب را فرمودند که بر اساس آن کارهایم را انجام می دهم بدین شکل که به مردم بگویم چه کارهایی می کنم و چه کارهایی نمی کنم، بر روی صداوسیما تمرکز کنم و نظرات را بیان کنم لذا تمام ظرفیت‌های انتخاباتی خود را بروی فضای مجازی و صداوسیما گذاشته‌ام.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر