کد خبر: 108868
A
دیده بان ایران:

ادعای جالب خبرگزاری اصولگرا درباره دلیل تاییدصلاحیت شدن ابراهیم رئیسی توسط شورای نگهبان/ رئیسی ۳ سال رئیس یک قوه بود

این خبرگزاری نزدیک به سپاه در حالی دلیل تاییدصلاحیت شدن ابراهیم رئیسی را تایید او در دور قبل از انتخابات معرفی کرده است که علی لاریجانی هم در در انتخابات نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که در سال ۱۳۸۴ برگزار گردید، بعنوان نامزد ریاست جمهوری شرکت کرده بود و صلاحیت او مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بود.

ادعای جالب خبرگزاری اصولگرا درباره دلیل تاییدصلاحیت شدن ابراهیم رئیسی توسط شورای نگهبان/ رئیسی ۳ سال رئیس یک قوه بود

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی درباره ردصلاحیت های فله ای شورای نگهبان و در دفاع از این نهاد نظارت استصوابی نوشت: صلاحیت ابراهیم رئیسی در دوره پیش که رئیس قوه قضائیه نبودند، تایید شده بود و این دوره با توجه به سابقه ۳ ساله قوه قضاییه احراز صلاحیت وی دور از ذهن نبود.

گفتنی است این خبرگزاری نزدیک به سپاه در حالی دلیل تاییدصلاحیت شدن ابراهیم رئیسی را تایید او در دور قبل از انتخابات معرفی کرده است که علی لاریجانی هم در در انتخابات نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که در سال ۱۳۸۴ برگزار گردید، بعنوان نامزد ریاست جمهوری شرکت کرده بود و صلاحیت او مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بود.

این خبرگزاری همچنین به ۳ سال رئیس قوه بودن ابراهیم رئیسی اشاره می کند که در مقابل علی لاریجانی هم از سابقه 12 سال ریاست بر قوه مقننه برخوردار بوده است.

منبع: دیده بان ایران 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر