کد خبر: 108898
A

نماینده مجلس: مذاکرات وین دیگر برای دولت جذابیت ندارد

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که کاندیدای مورد حمایت دولت صلاحیتش احراز نشد مذاکرات جذابیت خود را برای دولت از دست داد.

نماینده مجلس: مذاکرات وین دیگر برای دولت جذابیت ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ «محمد سرگزی»، نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نگاه دولت در حوزه مذاکرات وین این بود که بتواند از این ظرفیت برای اهداف انتخاباتی استفاده کتد گفت: متاسفانه در ماه های اخیر مذاکرات وین گروگانی در دست دولت بود تا مردم در انتخابات به کاندیدای مورد نظر دولت رای بدهند.

وی با اشاره به اینکه بعد از بررسی صلاحیت ها عملا مطلوب دولت در تایید صلاحیت ها حاصل نشد ادامه داد: به نظر می رسد دولت انگیزه لازم را از دست داده است ضمن اینکه مشخص بود در جریان مذاکرات وین آنچه خواسته جمهوری اسلامی ایران است محقق نخواهد شد.

سرگزی با اشاره به اینکه خواسته جمهوری اسلامی ایران بر لغو کامل تحریم هاست و از این خواسته کوچکترین عقب نشینی نخواهد کرد تصریح کرد: دولت به سمت تعلیق تحریم ها حرکت می کرد تا از این منظر چراغ سبزی به مردم نشان دهد و برای مدتی به بهانه تعلیق مذاکرات مردم را برای رای دادن به گزینه مورد حمایت خود در انتخابات دعوت کند اما بدون شک بعد از انتخابات علاوه بر تحریم های قبلی تحریم های جدید نیز علیه ملت اعمال می شد.

نماینده مردم زابل و زهک با بیان اینکه رفتار دولت نشان می داد که از مذاکرات به دنبال رسیدن به مطامع انتخاباتی بود تاکید کرد: با شیوه ای که دولت در مذاکرات پیش گرفته بود نتیجه مورد قبول نظام هیچ گاه محقق نمی شد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که کاندیدای مورد حمایت دولت صلاحیتش احراز نشد مذاکرات جذابیت خود را برای دولت از دست داد.

منبع: راه دانا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر