کد خبر: 108911
A

فعال اصولگرا خطاب به علم الهدی/ کافر خواندن کسانی که رای نمی دهند بر نارضایتی‌های موجود در جامعه می‌افزاید!

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگویی از رسانه‌ها به خاطر پرداختن به اظهارات علم الهدی امام جمعه مشهد گلایه کرد. وی معتقد حرف های امام جمعه مشهد «قابل اعتنا نیست»

 فعال اصولگرا خطاب به علم الهدی/ کافر خواندن کسانی که رای نمی دهند بر نارضایتی‌های موجود در جامعه می‌افزاید!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگویی از رسانه‌ها به خاطر پرداختن به اظهارات علم الهدی امام جمعه مشهد گلایه کرد. 

ایمانی می‌گوید: «در این چهل و چند سال بعد از انقلاب بارها درباره نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی صحبت شده و هم رهبران نظام و هم نظریه‌پردازان اصلی از اهمیت جایگاه و نقش مردم گفته‌اند لذا برخی سخنان که اظهارنظرهای شخصی عده‌ای است، قابل اعتنا نیست».

ایمانی تاکید کرد: «باید نظرات اصلی درباره نقش مردم را از رهبران اصلی سیاسی و همچنین رهبران اصلی فکری این نظام پرس و جو کرد. بر مبنای نظر آنان نیز مردم نقش اصلی و محوری دارند و برپایه خواست و اراده مردم است که کشور اداره می‌شوند. اگر مردم نخواهند نه فقط جمهوریت بلکه بخش اسلامیت نظام اعم از ولایت فقیه و ... نیز به منصه ظهور نمی‌رسد»

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به اینکه آیا عموم جامعه بعد از شنیدن اینگونه اظهارات از تریبون‌های مختلف به تفکیک آن با نظرات رهبران و نظریه‌پردازان اصلی می‌پردازند؟ گفت: «البته ما قصد تایید این سخنان را نداریم اما آیا می‌توانیم جلو دهان این‌ها را بگیریم؟ بالاخره اظهارنظر می‌کنند، پس این وظیفه رسانه است که این حرف‌ها را بزرگ نمایی نکند. یک وظیفه به گردن آن‌ها و یک وظیفه هم به گردن رسانه است. آنها که وظیفه خود را انجام نمی‌دهد، پس باید رسانه به وظیفه خود عمل کند».

وی افزود: « چرا باید مدام به این حرف‌ها پرداخته شود وقتی که می‌دانیم دیدگام مرحوم امام و نظر مقام معظم رهبری چیست و چه نگاهی به مردم دارند. این بزرگواران بارها در این باره سخن گفته‌اند و تردیدی نیست. اما باز هم شاهدیم که نظرات خاص یک فردی که مسئولیت خاصی دارد در رسانه‌ها پررنگ می‌شود!»

ایمانی در واکنش به اینکه رسانه وظیفه دارد نسبت به عواقب ارسال چنین پیام‌هایی به جامعه هشدار دهد، گفت: « به چه کسی هشدار می‌دهید؟ اینه هشدارها برای این افراد کافی است؟ مگر نمی‌دانند که دیدگاه رهبری و امام و نظام جمهوری اسلامی نسبت به مردم چیست. می‌دانند پس این هشدارها فایده‌ای ندارد. من از افرادی که این حرف‌ها را می‌زنند گلایه دارم اما از رسانه‌ها که آن را پررنگ می‌کنند هم گلایه دارم زیرا تکرار این بیانات نتیجه‌ای غیر از اغتشاش فکری مردم ندارد.»

وی با تاکید بر اینکه «جمهوری بر این پایه نیست که مردم نقشی نداشته باشند» گفت: « اگر رهبری در این جایگاه قرار دارد با رای غیر مستقیم مردم است. اگر مردم نخواهند ولایت فقیه که هیچ حکومت پیامبر خدا هم قدرت اجرای کاری را ندارد. مثلا دوران خانه‌نشینی امیرالمومنین و بقیه ائمه. نقش مردم تا جایی است که اگر این نظام جمهوری اسلام را نخواهد آن را برداشته و یک نظام سیاسی دیگر جایگزین می‌کنند. از این صریح‌تر و دقیق‌تر دیگر نمی‌توان نقش مردم را توضیح داد».

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر