کد خبر: 108959
A

انتقاد نماینده اصولگرای مجلس از نامزدهای انتخابات/ غنی نظری: نامزدها نباید با خالی‌بندی افکارعمومی را فریب بدهند/ رهنمودهای رهبری را از سایت ایشان دانلود و مطالعه کنید

عضو فراکسیون اکثریت مجلس گفت: نامزدها نباید شعارهایی دهند که هم خودشان خراب شوند و هم هزینه هایی را به کشور و نظام تحمیل کنند چون وقتی شعاری مطرح شود اما اجرا نشود پیامدهای منفی خواهد داشت. یکی از دلایل بی انگیزگی مردم برای حضور در پای صندوق های رأی عملکرد بسیار بد آقای روحانی است.

انتقاد نماینده اصولگرای مجلس از نامزدهای انتخابات/ غنی نظری: نامزدها نباید با خالی‌بندی افکارعمومی را فریب بدهند/ رهنمودهای رهبری را از سایت ایشان دانلود و مطالعه کنید

به گزارش دیده بان ایران؛ نامزدها برای کسب رأی مشغول طرح برنامه های خود هستند. در این میان محسن رضایی اعلام کرده «میزان یارانه نقدی را به 450 هزار تومان افزایش می دهد» و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی وعده کرده «به هر زوج جوان 500 میلیون تومان می دهد».

سیدغنی نظری فردا درباره وعده های پولی برخی نامزدها به مردم گفت: جامعه سخنان نامزدها را ارزیابی می کند و بعد رأی می دهد. امروز مردم براساس واقعیت های موجود وعده های نامزدها را می سنجند و می بینند چقدر عملیاتی و چقدر شعاری است.

 

وی با بیان اینکه تاکنون شعارهای زیادی درباره دادن پول به جامعه مطرح نشده و تنها دو مورد بوده، افزود: وعده هایی همچون صحبت آقای قاضی زاده هاشمی که گفته «به هر زوج 500 میلیون تومان می دهم»، غیرواقعی هستند. معتقدم نامزدها باید متناسب با واقعیت های کشور در فضای انتخابات ریاست جمهوری حرکت کنند.

نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه نباید در مطالب نامزدها خالی‌بندی و فریب افکارعمومی باشد، تأکید کرد: بالاخره نامزدها در همین جامعه زندگی می کنند بنابراین باید حرف هایی بزنند که باعث اعتمادسوزی مردم به مسئولان نشود. آنها نامزدهای انتخابات نظام جمهوری اسلامی هستند بنابراین باید به این مهم توجه کنند که صحبت ها و سخنان شان در داخل و خارج کشور بر مبنای این جایگاه تحلیل و تفسیر می شود.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات امروز مردم، افزود: نامزدها در بیان دیدگاه ها و برنامه های خود باید رویکرد استفاده از همه ظرفیت ها را براساس واقعیت های کشور دنبال کنند؛ کاری که آقای رئیسی انجام می دهد. هم اکنون اگر ما در حوزه انرژی برنامه تولید برق از نیروی هسته ای را به سرانجام رسانده بودیم آیا گرفتاری های امروز را داشتیم.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس اظهار کرد: نامزدها نباید شعارهایی دهند که هم خودشان خراب شوند و هم هزینه هایی را به کشور و نظام تحمیل کنند چون وقتی شعاری مطرح شود اما اجرا نشود پیامدهای منفی خواهد داشت. یکی از دلایل بی انگیزگی مردم برای حضور در پای صندوق های رأی عملکرد بسیار بد آقای روحانی است.

وی افزود: امروز برخی می گویند اگر شورای نگهبان فلانی را تأیید می کرد انتخابات پرشور می شد، در صورتی که این طور نیست. آقای روحانی در دو دوره قبلی انتخابات وعده هایی داد اما نتوانست به آنها جامه عمل بپوشاند و امروز بین جامعه و دولت یک دیوار بی اعتمادی ایجاد شده است. پس نامزدها در زمان طرح شعارها و برنامه های شان باید حواس شان به تجارب گذشته باشد.

غنی نظری گفت: هرچند اگر نامزدی وعده کرد و وقتی رئیس جمهور شد نتوانست اجرا کند، افکارعمومی نسبت به او گریزان می شود اما آسیب بزرگ تر آن خواهد بود که هزینه های هنگفتی متوجه کشور می شود. توصیه می کنیم نامزدها قطعا و حتما مشاوره های جدی و کارشناسی دریافت کنند تا میزان پختگی و عملیاتی بودن هر شعار را قبل بیان کردن بسنجند.

وی افزود: به نامزدها توصیه می کنم رهنمودهای رهبر انقلاب درباره ادوار گذشته انتخابات ریاست جمهوری را از سایت ایشان دانلود و سپس مطالعه کنند تا با نصب العین قراردادن رهنمودهای ایشان برنامه های خوبی را به جامعه ارائه دهند./ فردا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر