کد خبر: 108995
A

نماینده مردم زابل در مجلس: اصلاح‌طلبان در این ۸ سال شکم حرام‌خواران را پر کرده اند

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: اصلاح‌طلبانی که در این 8 سال این شرایط بد اقتصادی را برای مردم و کشور رقم زده‌اند و تنها ثمره کار آنها پر کردن شکم حرام‌خواران بوده دیگر به چه چیز اعتراض دارند.

نماینده مردم زابل در مجلس: اصلاح‌طلبان در این ۸ سال شکم حرام‌خواران را پر کرده اند

به گزارش دیده بان ایران؛ حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه اصلاح طلبان به دنبال رد صلاحیت تعدادی از کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه رد صلاحیت این کاندیداها باعث کاهش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود، گفت: آشفته جلوه دادن وضعیت کشور توسط یک عده خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های معاند فراهم می‌کند.

وی افزود: این عده باید بدانند که همه ما اعم از اصلاح طلب، اصولگرا، مسلمان و غیرمسلمان و از هر نژاد و قومی که باشیم ایرانی هستیم و اگر خطری کشور را تهدید کند همه ما آسیب می‌بینیم و این طور نیست که جناحی آسیب ببیند و یک جناح دیگر در امان باشد.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 8 سال است که امور اجرایی کشور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در دست اصلاح طلبان است و وضعیت نابسامان امروز نتیجه عملکرد آنهاست. آنها دیگر به چه چیزی اعتراض دارند و یا اینکه چه کاری می‌خواهند بکنند. وضعیت بد اقتصادی و معیشتی مردم نتیجه عملکرد 8 ساله آنهاست.

دهمرده خاطرنشان کرد: اگر اصلاح طلبان در این 8 سال کار خاصی انجام دادند بگویند. کار مهم آنها در این 8 سال این بوده که شکم حرام‌خواران پرتر شده و اقشار ضعیف جامعه نیز ضعیف‌تر شده است.

وی افزود: در این 8 سال ارز دولتی برای تامین کالاهای اساسی تخصیص یافت اما آیا کالای اساسی به دست مردم رسید و یا پول آن به جیب عده‌ای سودجو رفت.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هزار دلیل عقلی و منطقی وجود دارد که ما همگی باید در صحنه حاضر باشیم و با حضور خود در عرصه‌های مختلف و از جمله انتخابات ضمن اینکه سرنوشت خودمان را خودمان تعیین کنیم به دشمنان داخلی و خارجی اجازه دخالت در امور داخلی‌مان را ندهیم.

دهمرده خاطرنشان کرد: اینکه ما با صندوق رأی قهر کنیم و از حق رأی خود استفاده نکنیم، نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه مشکلات را بیشتر هم می‌کند و ما آسیب‌های بیشتری خواهیم دید.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر