کد خبر: 10900
A

پاسخ فاضل میبدی به اظهارات حمید روحانی

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی فاضل میبدی در یادداشتی به اظهارات سیدحمید روحانی پاسخ داد.

پاسخ  فاضل میبدی به اظهارات حمید روحانی

«حمید روحانی با تأکید بر اینکه انگیزه مجمع روحانیون، مجمع مدرسین و محققین و اصلاح طلبان از این جریان، توطئه امام زدایی است، گفت: هدف آن ها از حمایت از شیخ علی تهرانی رویارویی با اسلام ناب، مقابله با امام و اصل ولایت و همچنین مقام معظم رهبری است که مانند کوه استوار در مقابل اغراض استکبار جهانی و عوامل آن ها ایستاده است.» (مصاحبه حمید روحانی به نقل از سایت تسنیم ۱۳ دی)

ورنگویی عیب خود باری خمش / از نمایش وز دغل خود را مکش (مولوی)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فاضل میبدی نوشت: تهمت و تهاجم در این روزها ابزار برخی از گروهای افراطی شده تا بتوانند با افترا و توهین و تهمت رقیب خود را در انتخابات آتی شکست دهند . آقای سید حمید روحانی که ظاهرا روزگاری در نجف با بیت مرحوم امام خمینی رفت و آمد داشته و در این چند سال اخیر همواره در سیما صاحب تریبون شده و در سخنان خود برای حمله و هجوم کلامی به افراد، حتی برای نزدیکترین یاران امام و انقلاب و بیت امام و دولت هیچ حدی و مرزی را نمی شناسد، این بار مجمع محققین و مدرسین را هدف گرفته و با ادعایی سراپا کذب، مجمع و گروه های اصلاح طلب را حامی شیخ علی تهرانی دانسته است.

او به نیکی می داند که مجمع محققین و مدرسین هیچگاه از کسانی که روزگاری با منافقین همدست شده و امام و نظام را هدف گرفته بودند حمایت نکرده و هموار این پرسش را داشته که شیخ علی تهرانی با چه پشت و پناهی در امان است و در این روزگار هم با کسانی که در رسانه ها برای خشنودی گروهی اقلیت به افراد شاخص نظام توهین می کنند و همواره تهمت روا می دارند سر سازگاری ندارد. حال چه شیخ علی تهرانی در صدای بغداد باشد و چه حمید روحانی در رسانه های رسمی جمهوری اسلامی ایران.

توصیه ی ما به این برادر این است، گذشت روزگاری که مردم هر سخنی را از هر کسی بپذیرند، لهذا برای بازی در عرصه ی سیاسی باید اخلاق و انسانیت و آزادگی را در نظر گرفت. در شب مناظره ی چند شب گذشته که مدیر مسوول کیهان آشکارا به دو تن از روسای جمهور اسبق تهمتی بزرگ وارد کرد و آنان را سر منشا تحریمها و همدست با غارتگران غربی دانست، – که اگر این سخن راست باشد باید برای مردم روشن شود و اگر دروغ باشد باید مدیر مسوول کیهان را به خاطر این تهمت پاسخ گو دانست – فهمیدم که ابزار جدید برخی از این افراد به کار بردن جمله ی مجعول «فباهتوهم» است.

آقای حمید روحانی از کجا و با چه سندی مجمع محققین را حامی شیخ علی تهرانی دانسته است و یا چند نفر محقق و مدرس رسمی حوزه را مقابل اسلام «به گفته ی او ناب» قرار می دهد.

به قول حافظ : گوییا باور نمی دارند روز داوری / کین همه مکر و دغل در کار داور می کنند.

ممکن است هما نطور که در نجف علیه برخی مراجع جعل سند می شده این جا هم جعل سند شود. دریغا که برخی در کسوت روحانیت و یا به نام حامی ارزشهای دینی بی وقفه تهمت و دروغ رواج می دهند. تاسف بارتر این که کسی نیست تا در صدا و سیما جلوی این دروغ پردازیها را بگیرد. ما آمده بودیم تا به دنیا صداقت صادر کنیم و آدمیان را به سفره ی اخلاق دعوت کنیم. حال چه شده است که فردی در کسوت روحانیت حاضر است سخنی بر خلاف واقع بگوید؟ امید است با عذر خواهی رسمی بار گناه خود را سبک کند تا در پیشگاه حق مورد مغفرت قرار گیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر