کد خبر: 109010
A
دیده بان ایران:

خبر دیده بان ایران تایید شد/ سردار سرتیپ پاسدار افشار جای «علی نیکزاد» در ستاد ابراهیم رئیسی را گرفت/ اختلاف در جبهه انقلاب بالا گرفت

باحکم «سیدابراهیم رئیسی» سردارعلیرضا افشار"، از کاندیداهای انصرافی به نفع او، مسئول هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در کشور شد. سایت دیده بان ایران روز گذشته با انتشار دو خبر درباره همین موضوع از ایجاد اختلاف در ستاد ابراهیم رئیسی خبر داده بود. خبرهای رسیده به دیده بان ایران حاکی از این است که گفته می شود علت اصلی اختلاف بین علی نیکزاد و ابراهیم رئیسی سهم خواهی از دولت انقلابی سیزدهم است که تا اینجای کار ابراهیم رئیسی در برابر این درخواست ها مقاومت کرده است.

خبر دیده بان ایران تایید شد/ سردار سرتیپ پاسدار  افشار جای «علی نیکزاد» در ستاد ابراهیم رئیسی را گرفت/ اختلاف در جبهه انقلاب بالا گرفت

به گزارش دیده بان ایران؛ باحکم «سیدابراهیم رئیسی» سردارعلیرضا افشار"، از کاندیداهای انصرافی به نفع او، مسئول هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در کشور شد. پیش از او نیکزاد مسئول ستاد هماهنگی بود.

برخی رسانه ها نزدیک به رئیسی  مدعی شده اند "علی نیکزاد" به دلیل داشتن سمت نایب رئیسی در مجلس شورای اسلامی با هدف جلوگیری از هرگونه شائبه‌ی استفاده از امکانات حکومتی در انتخابات از این سمت انصراف داد و طی حکمی از سوی رئیسی به سمت مشاور عالی او منصوب شد.

سایت دیده بان ایران روز گذشته با انتشار دو خبر درباره همین موضوع از ایجاد اختلاف در ستاد ابراهیم رئیسی خبر داده بود.

خبرهای رسیده به دیده بان ایران حاکی از این است که گفته می شود علت اصلی اختلاف بین علی نیکزاد و ابراهیم رئیسی سهم خوایی  از دولت انقلابی سیزدهم است که تا اینجای کار ابراهیم رئیسی در برابر این درخواست ها مقاومت کرده است.

همچنین یکی از دلایلی که نیکزادثمرین برخلاف «امیرحسین قاضی زاده هاشمی» در انتخابات روز چهارشنبه هیات رئیسه دومین سال مجلس یازدهم شرکت داشت و توانست به عنوان نایب رئیس اول پیروز این انتخابات شود همین اختلاف ها باشد.

 این در حالی است که «قاضی زاده هاشمی» با کناره‌گیری از هیات‌رییسه مجلس، خود را برای خداحافظی با بهارستان و ورود به پاستور آماده از هم اکنون آماده کرده است.

 

در همین رابطه بخوانید:

اخبار تکمیلی درباره کشمکش در ستاد ابراهیم رئیسی/ سردار افشار جایگزین «علی نیکزاد» شد؟/ نیکزادثمرین قهر کرد؟

همکاری علی نیکزاد با ابراهیم رئیسی «متوقف» شد؟

aa

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر