کد خبر: 109070
A

محمدصالح جوکار: وعده های هفت نامزد انتخاباتی باید در تراز انقلاب اسلامی باشد

نماینده مجلس انقلابی یازدهم گفت: : امروز برابر چارچوب قانون اساسی آنچه برای وظایف رئیس‌جمهور تعیین‌شده و در چارچوب برنامه‌های ۵ ساله سیاست‌های بالادستی نظام به‌طور روشن و شفاف برنامه‌های خود را اعلام کنند. این بهترین راه است که اقبال مردم را به دست آورند و به حاشیه رفتن در ایجاد دوقطبی کردن در جامعه و خوب است در یک فضای رقابتی سالم و آنچه در تراز انقلاب اسلامی است کاندیداها در تراز آن برنامه‌های خود را اعلام کنند و بیشترین آرا را کسب کنند.

محمدصالح جوکار: وعده های هفت نامزد انتخاباتی باید در تراز انقلاب اسلامی باشد

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامزدها نباید در انتخابات به دنبال عوام‌فریبی باشند، اظهار کرد: شعارهای پوپولیستی دادن و به حاشیه رفتن توسط نامزدها مردم را خسته کرده و راه به‌ جایی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه شخصی موفق خواهد بود که در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی برنامه‌های تضمین‌شده داشته باشد و راهکارهای برون‌رفت از این وضعیت را ارائه کند، افزود: کمترین رأی متعلق به کسانی است که ساختارشکنی کنند و وعده‌هایی ارائه دهند که هیچ‌کدام در حد وظایف یک رئیس‌جمهور نباشد.

جوکار یادآور شد: امروز برابر چارچوب قانون اساسی آنچه برای وظایف رئیس‌جمهور تعیین‌شده و در چارچوب برنامه‌های ۵ ساله سیاست‌های بالادستی نظام به‌طور روشن و شفاف برنامه‌های خود را اعلام کنند. این بهترین راه است که اقبال مردم را به دست آورند و به حاشیه رفتن در ایجاد دوقطبی کردن در جامعه و خوب است در یک فضای رقابتی سالم و آنچه در تراز انقلاب اسلامی است کاندیداها در تراز آن برنامه‌های خود را اعلام کنند و بیشترین آرا را کسب کنند.

وی با بیان اینکه کاهش ارزش پول ملی در طی این زمان‌ها بیشترین فشار را بر مردم وارد کرد، گفت: امروز درباره اشتغال و معیشت مردم برنامه‌ها باید در این چارچوب‌ها صورت بگیرد که مردم امید به آینده پیداکرده و در پای صندوق‌های رأی پرشورتر حضور پیدا کنند./ انا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر