کد خبر: 109082
A

اظهارات عجیب یک نماینده مجلس در واکنش به نطق پزشکیان/ آزادیخواه: ما امروز «حق سخن گفتن» را از شورای نگهبان داریم

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده طبق محاسباتی که داشتم چهار دوره هشت ساله دولت در دست اصلاح‌طلب‌ها بوده است. در ۳۲ سالی که فرصت داشته است چه کاری برای مردم کرده است. امروز مردم ناراحت این نیستند که کاندیدای انتخابات اصلاح‌طلب باشد یا اصولگرا.

اظهارات عجیب یک نماینده مجلس در واکنش به نطق پزشکیان/ آزادیخواه: ما امروز «حق سخن گفتن» را از شورای نگهبان داریم

به گزارش دیده بان ایران؛ احد آزادیخواه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آقای پزشکیان در نطق خود مطالبی را در خصوص شورای نگهبان مطرح کرد که انتظار می‌رفت براساس اصل ۹۳ قانون اساسی هیات رئیسه به ایشان اخطار می‌داد. هویت مجلس شورای اسلامی بدون شورای نگهبان صفر است و اعتبار قانونی ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر ما امروز حق سخن گفتن داریم و هر سخنی را چه بر حق و چه باطل بر زبان می‌آوریم و از حقوق ملت دفاع می‌کنیم به شورای نگهبان باز می‌گردد. خدا نکند که مسئولان یک مملکت قانون آن را قبول نداشته باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: بنده طبق محاسباتی که داشتم چهار دوره هشت ساله دولت در دست اصلاح‌طلب‌ها بوده است. در ۳۲ سالی که فرصت داشته است چه کاری برای مردم کرده است. امروز مردم ناراحت این نیستند که کاندیدای انتخابات اصلاح‌طلب باشد یا اصولگرا.

وی در ادامه تصریح کرد: نگرانی مردم از سفره خالی، صفوف مرغ و محصولات کشاورزی است که در بیابان‌های شهرهای مختلف خاک شده‌اند. چرا زمانی که عده‌ای در این کشور وکیل و وزیر بوده‌اند به داد مردم نرسیدند؟

گفتنی است مسعود پزشکیان، نامزد ردصلاحیت‌شده‌‌ی انتخابات و نماینده‌ تبریز در مجلس، امروز گفت: «از شورای نگهبان می‌خواهم شفاف بگویند که ما چه عیبی و نقصی داشتیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر