کد خبر: 109104
A
دیده بان ایران:

نیکزاد در قهر! سرتیپ نامی در میدان/ امیرآبادی فراهانی هیچ حکمی در ستاد ندارد/ انتصاب های پرحاشیهِ قاضی القضات/ در ستاد «ابراهیم رئیسی» چه خبر است؟

یک منبع آگاه در ستاد ابراهیم رئیسی به دیده بان ایران گفت: نیکزاد پس از درگیری لفظی با یکی از نزدیکان توسط ابراهیم رئیسی برکنار شده است و با اینکه سردار افشار وظایف او را برعهده گرفته است اما سعی می شود که اخبار اختلاف در اطرافیان اقای رئیسی به رسانه ها درز نشود.

نیکزاد در قهر! سرتیپ نامی در میدان/ امیرآبادی فراهانی هیچ حکمی در ستاد ندارد/ انتصاب های پرحاشیهِ قاضی القضات/ در ستاد «ابراهیم رئیسی» چه خبر است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ در فاصله 18 روز مانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و همزمان با قطعی شدن پیروزی «سید ابراهیم رئیسی» در این انتخابات؛ خبرهای رسیده از ستاد مرکزی رئیسی حاکی از این است که اختلاف ها در بین حلقه اطرافیان این نامزد انتخاباتی وابسته به جریان انقلابی شدت گرفته است.

دیده بان ایران روز شنبه با اعلام خبر درگیری لفظی در این ستاد بین علی نیکزاد با نزدیکان ابراهیم رئیسی خبر داده بود که با وجود تکذیب این خبر توسط مسئولان این ستاد، کانال تلگرامی «نور نیوز» وابسته به دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی این خبر را تایید کرد و از جایگزینی سردار افشار به جای علی نیکزاد خبر داد.

هر چند سخنگوی جدید ستاد رئیسی ساعتی پس از انتشار این خبر، موضوع برکنار علی نیکزاد را تکذیب کرده اما یک منبع آگاه در همین رابطه به دیده بان ایران گفت: آقای نیکزاد پس از درگیری لفظی با یکی از نزدیکان توسط ابراهیم رئیسی برکنار شده است و با اینکه سردار افشار وظایف او را برعهده گرفته است اما سعی می شود که اخبار اختلاف در اطرافیان اقای رئیسی به رسانه ها درز نشود.

این منبع آگاه همچنین ضمن اشاره به این مطلب که ستاد مرکزی رئیسی به صورت شورایی مدیریت می شود گفت: امیرآبادی فراهانی از جمله کسانی است که در ستاد از نفوذ و نقش بالایی برخوردار است. او در حال حاضر خودش را به عنوان رئیس ستاد اقشار رئیسی معرفی می کند. ادعایی که مهدی دوستی، سخنگوی این ستاد ضمن تکذیب آن می گوید: کمیته‌های ‎اقشار مانند ستادهای مردمی به صورت‌ شورایی اداره می‌شود. هیچ فردی از سوی آیت‌الله رئیسی به ریاست کمیته‌های اقشار منصوب نشده و اخبار منتشرشده در این زمینه صحت ندارد.

از دیگر کسانی که گفته می شود در ستاد ابراهیم رئیسی  مسئولیت را برعهده گرفته است  سرتیپ نامی است که همانند سردارافشار از جمله نظامی های ثبت نام کننده در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم بود که قبل از اعلام اسامی نهایی نامزدهای ریاست جمهوری توسط خبرگزاری فارس به نفع رئیس قوه قضاییه از صحنه رقابت کنار کشیدند.

به گزارش دیده بان ایران؛ انتصاب های ستادی ابراهیم رئیسی طی روزهای اخیر باعث شده است که برخی از کاربران هوادار رئیسی در شبکه های اجتماعی نسبت به او انتقادهایی را منتشر نمایند.

رضا تقی پور از جمله افرادی است که روز گذشته به عنوان مسئول فضای مجازی ستاد سید ابراهیم رئیسی منصوب شد. وی که سابقه وزارت در دولت محمود احمدی نژاد را دارد از جمله افرادی است که همواره از او به عنوان مدافعان محدودسازی اینترنت نام برده می شود.

این در حالی است که ابراهیم رئیسی در روزهای گذشته از اینترنت رایگان به عنوان یکی از شعارهای انتخاباتی اش استفاده کرده است. پیشتر سعید جلیلی، دیگر نامزد جبهه انقلاب هم خواستار رفع محدودیت «توییتر» شده بود که این درخواست او واکنش تند انقلابی را به همراه داشت و از او خواسته بودند از دادن وعده های پوپولیستی پرهیز کند.

در همین رابطه بخوانید:

رقابت بر سر تصاحب ستاد‌های رئیسی/ رقابت نیکزاد، اعضای جبهه پایداری، موتلفه و اطرافیان باهنر برای کنترل ستاد انتخاباتی رئیس قوه قضاییه!

همکاری علی نیکزاد با ابراهیم رئیسی «متوقف» شد؟/ مسئولیت ستاد مرکزی رئیسی به «مرتضوی» واگذار شد

اخبار تکمیلی درباره کشمکش در ستاد ابراهیم رئیسی/ سردار افشار جایگزین «علی نیکزاد» شد؟/ نیکزادثمرین قهر کرد؟

خبر دیده بان ایران تایید شد/ سردار سرتیپ پاسدار افشار جای «علی نیکزاد» در ستاد ابراهیم رئیسی را گرفت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر