کد خبر: 109107
A
دیده بان ایران:

برادر محسن «ایستاده در غبار» ادامه می دهد

محسن رضایی به نظر می رسد در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با برنامه کامل تری پا به عرصه رقابت نهاده است. او می گوید مهندس اقتصاد است و می تواند بسیاری از مشکلات حال حاضر کشور را حل کند.

برادر محسن «ایستاده در غبار» ادامه می دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن رضایی به نظر می رسد در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با برنامه کامل تری پا به عرصه رقابت نهاده است. او می گوید مهندس اقتصاد است و می تواند بسیاری از مشکلات حال حاضر کشور را حل کند. 

اما با اینکه او تاکنون در پاسخ به بسیاری از رسانه از عزم شکست ناپذیرش برای تا آخرین روز در صحنه ماندن خبر می دهد اما برخی رسانه های وابسته به رقیب مقتدرش می خواهند به هوادران فرمانده جنگ اینگونه بقبولانند که برادر محسن مانند سال 84 بالاخره میدان را ترک خواهد کرد.

محسن رضایی در سال ۸۴ کمپین انتخاباتی خود را با نام «دولت عشق» پیش می‌برد. اما این «عشق» دکتر رضایی همچون عشق‌های اسطوره‌ای بی‌سرانجام می‌ماند. رسول ملاقلی پور، کارگردان فقید سینمای ایران مسئولیت ساخت فیلم تبلیغاتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را عهده داشت. فیلم محسن رضایی که در واقع یک مصاحبه میان کارگردان و آقای کاندیدا بود به پرسش و پاسخ میان ملاقلی‌پور و رضایی می‌گذرد. مرحوم ملاقلی پور در بخشی از آن فیلم تبلیغاتی خطاب به رضایی می‌گوید: «آقا محسن، خداوکیلی قصد انصراف دادن نداری؟» رضایی با قاطعیت می‌گوید برای انصراف نیامده و می‌خواهد تا پایان صحنه باقی بماند. کارگردان بار دوم با قاطعیت بیشتری از او می‌پرسد: «به مردم قول می‌دهی که انصراف ندهی و تا پایان در صحنه بمانی؟» پاسخ آقای کاندیدا این بار قاطعیت بیشتری دارد و رضایی در جواب می گوید:«شما شک نکید که من تا پایان در صحنه خواهم بود و قصد انصراف ندارم.» رضایی البته درست می‌گفت که تا پایان در صحنه می‌ماند اما منظور او حضور تا پایان در صحنه‌ تمام انتخابات ها بود، نه در انتخابات سال ۸۴. چرا که درست ۲ روز مانده به زمان برگزاری انتخابات، او تصمیم می‌گیرد تنها کاندیدایی باشد که به تصمیم «شورای مرکزی جریان انقلاب» احترام بگذارد و به نفع علی لاریجانی کنار برود. این در حالیست که همه امیدوار بودند محمود احمدی نژاد که در نظرسنجی‌ها از دیگران شانس پایین‌تری داشت از انتخابات انصراف بدهد، اما نه تنها احمدی نژاد باقی ماند که محمدباقر قالیباف هم از رقابت انصراف نداد و به همراه علی لاریجانی از طرف جریان موسوم به اصولگرایی در انتخابات ۸۴ باقی ماندند.

علی لاریجانی در این دوره از رقابت ها علی رغم حضور در صحنه، از صحنه بیرون گذاشته شد تا برادر محسن حداقل با دیدن او یاد تصمیم اشتباه انتخابات نهم نیفتد. اما این بار به نظر می رسد رقیب مقتدرتری پیش روی او قرار دارد. سیدابراهیم رئیسی که امکانات بیشتری را هم در اختیار دارد.

اما با این حال خبرهای رسیده از اردوگاه برادرمحسن حاکی از این است که او ایستاده در غبار رسانه ای امروز کشور به مسیری که در پیش گرفته است ایمان دارد و نمی خواهد صحنه را خالی کند حتی اگر باران تهمت های دروغ علیه او ادامه داشته باشد.

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر