کد خبر: 109183
A

نماینده مجلس: در این انتخابات از همه سلیقه ها یک نامزد حضور دارد/ ردصلاحیت لاریجانی و جهانگیری هیچ تأثیری در مشارکت مردم در انتخابات ندارد

نماینده مردم گرمی در مجلس با بیان اینکه دولت در عملکرد 8 سال گذشته خود نمره مردودی دارد گفت: رد صلاحیت افراد منتسب به دولت هیچ تاثیری در مشارکت مردم در انتخابات ندارد.

نماینده مجلس: در این انتخابات از همه سلیقه ها یک نامزد حضور دارد/ ردصلاحیت لاریجانی و جهانگیری هیچ تأثیری در مشارکت مردم در انتخابات ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه اخیر اصلاح طلبان به دنبال رد صلاحیت تعدادی از کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه رد صلاحیت این کاندیداها باعث کاهش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد گفت: بررسی صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان بر اساس مر قانون انجام شده است.

وی افزود: ما همواره در دوره‌های مختلف انتخابات شاهد این گونه فضاسازی‌ها بوده‌ایم که البته این گفتارها و رفتارها هیچ تأثیری در مشارکت مردم در انتخابات نداشته و ندارد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روند بررسی صلاحیت‌ کاندیداها به گونه‌ای بوده که الان از همه سلیقه‌ها حداقل یک نامزد در رقابت‌های انتخاباتی حضور دارند و همگی می‌توانند در این عرصه امکان رقابت داشته باشند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: عملکرد 8 ساله دولت به گونه‌ای بوده که نمره آن یک نمره ردی است و طبیعی است که افراد منتسب به دولت در انتخابات، صلاحیت‌شان احراز نشود.

وی افزود: واقعیت این است که رد صلاحیت افراد منتسب به دولت هیچ تأثیری در مشارکت مردم در انتخابات ندارد و مردم همچون گذشته با احساس مسئولیتی که دارند در انتخابات به صورت پرشور حضور پیدا خواهند کرد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همان طور که گفتم عملکرد دولت در این 8 سال بسیار ضعیف بوده و نمره مردودی دارد و اصلاح طلبان و جریان وابسته به دولت باید به جای انتقاد و اعتراض پاسخگوی وضع کنونی باشند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر