کد خبر: 109202
A

انتقاد تند نشریه داخلی سپاه نسبت به نطق پزشکیان/ اصلاح طلبان دارند از «روحیه حمایت از مظلومِ مردم» سواستفاده می کنند/ مردم باید هوشیار باشند

نشریه داخلی اخبار که توسط معاونت سیاسی سپاه منتشر می شود با اشاره به نطق روز گذشته «مسعود پزشکیان» نامزد ردصلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، واکنش نشان داد.

انتقاد تند نشریه داخلی سپاه نسبت به نطق پزشکیان/ اصلاح طلبان دارند از «روحیه حمایت از مظلومِ مردم» سواستفاده می کنند/ مردم باید هوشیار باشند

به گزارش دیده بان ایران؛ نشریه داخلی اخبار که توسط معاونت سیاسی سپاه منتشر می شود با اشاره به نطق روز گذشته «مسعود پزشکیان» نامزد ردصلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، در مجلس یازدهم نوشت:

برخی افراد زمانی عملکرد شورای نگهبان را تأیید می‌کنند که صلاحیت آن‌ها را احراز کند، ولی زمانی که صلاحیت آن‌ها تأیید نشود، عملکرد شورای نگهبان را زیر سؤال می‌برند! درحالی‌که در هر دو حالت، شورای نگهبان بر مبنای قانون عمل کرده است. تعبیری که مقام معظم رهبری در مورد برخی نامزدهای احراز صلاحیت نشده با عنوان نجیب به کار بردند، معطوف به این موضوع بود که این افراد هم در زمان احراز صلاحیتشان و هم در زمان عدم احراز صلاحیتشان، عملکرد شورای نگهبان را معتبر، لازم‌الاجرا و قابل‌احترام دانسته‌اند.

تریبون مجلس برای بیان و پیگیری خواسته‌های مردم است و اگر از این تریبون برای اهداف جریانات سیاسی و یا تضعیف ساختارهای قانونی نظام استفاده شود، نوعی خیانت‌درامانت محسوب می‌شود.

این نشریه در ادامه مطلب خود می نویسد: حمله به شورای نگهبان بخشی از سناریوی تبلیغاتی و انتخاباتی جریان اصلاحات است. این جریان این‌گونه تحلیل می‌کند که ممکن است مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد؛ بنابراین تلاش دارد به‌جای عملکرد دولت و جریان سیاسی مستقر، رفتار شورای نگهبان را عامل کاهش مشارکت جا بیندازد! این جریان با علم به رفتار انتخاباتی مردم و روحیه حمایت از مظلوم که در فرهنگ ایرانی نهادینه شده است، سعی می‌کند عملکرد شورای نگهبان را مغایر عدالت و نوعی ظلم به این جریان معرفی کند و درنهایت با مظلوم‌نمایی از وضعیت فعلی، برای کنترل فضای انتخابات بهره‌برداری کند و چه‌بسا در رقابت بتواند گوی سبقت را از رقیب بگیرد. در این شرایط، مردم و صاحبان تریبون باید هوشیار باشند تا مطالبات اصلی آن‌ها تحت تأثیر جدال‌های سیاسی، به حاشیه نرود. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر