کد خبر: 109380
A

احمدی نژاد باز هم نهادهای امنیتی را تهدید کرد/ به زودی «ابعاد گسترده اقدامات ضدانقلابی باند های امنیتی» را افشا می کنم!

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری سابق روز پنجشنبه در اطلاعیه‌ای ادعاهای تازه ای را علیه برخی نهادهای امنیتی وارد کرد.

احمدی نژاد باز هم نهادهای امنیتی را تهدید کرد/  به زودی «ابعاد گسترده اقدامات ضدانقلابی باند های امنیتی»  را افشا می کنم!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری سابق روز پنجشنبه در اطلاعیه‌ای ادعاهای تازه ای را علیه برخی نهادهای امنیتی وارد کرد.

احمدی نژاد مدعی حضور یک باند فاسد امنیتی است. هنوز معلوم نیست منظور رئیس جمهور سابق ایران از اقدامات و   «آثار مخرب» ناشی از عملکرد باند فاسد امنیتی مربوط به چه نهادی و چه کسانی است. او مدعی شده یک باند امنیتی در روند امور اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی کشور، مشکل ایجاد کنند.  احمدی نژاد گفته است به زودی «ابعاد گسترده اقدامات ضدانقلابی» این باند را به اطلاع مردم ایران خواهد رساند.

محمود احمدی‌نژاد در ادامه گفته است ابعاد گسترده اقدامات باند امنیتی مذکور هنوز پنهان مانده و به زودی اطلاعات بیشتری را به آگاهی مردم خواهد رساند.

محمود احمدی‌نژاد اخیرا  ادعاهای جدیدی را از خرابکاری‌ها در برنامه هسته‌ای و نفوذ سازمان فضایی و  در سیستم اطلاعاتی کشور ارائه کرد و در انتقاد از دستگاه‌های امنیتی  گفت این نهادها هزینه زیادی صرف نظارت بر فعالیت چهره‌های سیاسی می‌کنند و از ماموریت اصلی خود غافل شده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر