کد خبر: 109395
A

جبهه پایداری رد صلاحیت علی لاریجانی را گردن دولت انداخت

ارگان رسانه ای جبهه پایداری همچنین نوشت برخی نزدیکان لاریجانی و دولتمردان سعی دارند تا سخنان رهبر انقلاب را دستوری برای تایید علی لاریجانی معرفی کنند. این درحالی است که طبق مصوبه شورایعالی امنیت ملی تحصیل فرزند و اقوام درجه یک نامزدهای ریاست‌جمهوری در کشورهای متخاصم مانع از تایید صلاحیت نامزدها می‌شود.

جبهه پایداری رد صلاحیت علی لاریجانی را گردن دولت انداخت

به گزارش دیده بان ایران، ساعتی پس از سخنان آیت الله خامنه ای درباره ظلم شورای نگهبان به برخی از نامزدهای ردصلاحیت شده که موضوع گمانی زنی درباره تغییر نظر شورای نگهبان را شدت بخشید؛ کانال تلگرامی رجانیوز که اخبار جبهه پایداری و ابراهیم رئیسی را پوشش میدهد نوشت: 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ رهبر انقلاب صرفا یک تذکر دینی و انسانی را برای حفظ آبروی برخی افراد متذکر شده‌اند و خواهان جبران آن گشته‌اند و از جفا و ظلمی سخن گفتند که در جریان عدم احراز صلاحیت‌ها اتفاق افتاده است. ایشان همچنین گزارش‌های غلط که از سوی یک «نهاد دولتی» داده شده و ول‌انگاری فضای مجازی را علت این جفا دانستند. مرجع جبران این ظلم، نهاد دولتی صادرکننده گزارش و همچنین متولیان فضای مجازی باشند.

ارگان رسانه ای جبهه پایداری همچنین نوشت برخی نزدیکان لاریجانی و دولتمردان سعی دارند تا سخنان رهبر انقلاب را دستوری برای تایید علی لاریجانی معرفی کنند. این درحالی است که طبق مصوبه شورایعالی امنیت ملی تحصیل فرزند و اقوام درجه یک نامزدهای ریاست‌جمهوری در کشورهای متخاصم مانع از تایید صلاحیت نامزدها می‌شود. همچنین اشاره رهبر انقلاب به اجرای چنین قانونی نبوده است بلکه جفاهای صورت گرفته در فضای مجازی و گزارشات نادرست دیگر را مورد تاکید قرار داده‌اند که تاثیری در احراز صلاحیت لاریجانی نخواهد داشت./ دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر