کد خبر: 10944
A

هشدار دهقان به نمایندگان مجلس:هنوز میز محاکمه محمدرضا پهلوی برچیده نشده/از قیاسش خنده آمد خلق را...

نماینده مردم شاندیز و طرقبه در میان پیشنهاد حذفش، زبان به بیان نصیحت همکارانش گشود و گفت: هنوز میز محاکمه برنامه اول محمدرضا پهلوی پرچیده نشده است،‌فردای بعد از برنامه ششم و 20 سال بعد این متن هم مورد قضاوت قرار می‌گیرد.

هشدار دهقان به نمایندگان مجلس:هنوز میز محاکمه محمدرضا پهلوی برچیده نشده/از قیاسش خنده آمد خلق را...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در جلسه علنی شنبه-18 دی- محمد دهقان در پیشنهاد حذف ماده 95 لایحه گفت: ما در این اواخر هر چقدر تلاش می‌کنیم اندام مواد را به حذف آراسته کنیم، ممکن نمی‌شود.

او برای جلب توجه همکارانش به اهمیت مواردی که تصویب می‌کنند، مثالی از محمدرضا پهلوی زد و گفت: برادران عزیز، هنوز میز محاکمه برنامه اول محمدرضا پهلوی که در سال 1327 تصویب شد، پرچیده نشده است،‌فردای بعد از برنامه ششم و 20 سال بعد این متن هم مورد قضاوت قرار می‌گیرد.

دهقان در انتقاد از بخش‌های از ماده 95 مبنی بر اینکه « پیشگیری اولیه از بروز آسیب‌های اجتماعی از طریق: اصلاح برنامه‌های درسی دوره آموزش عمومی و پیش‌بینی آموزش‌های اجتماعی و ارتقای مهارت‌های زندگی»گفت: جل الخالق! این یعنی چی؟ از قیاسش خنده آمد خلق را...آسیب‌های اجتماعی معمولا بعد از 15 سال دامن خلق را می‌گیرد.

البته با وجود این توصیف‌ها و مثال‌های خاص این پیشنهاد دهقان رأی نیاورد.

منبع: خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر