کد خبر: 109478
A

علی علیزاده: سواد نظری «ابراهیم رئیسی» بالا نیست/ آقای همتی باید درباره ارتباطش با محمد مخبر و حجازی پاسخگو باشد

تحلیلگر مسائل سیاسی کشور نوشت: درباره مدرک آقای رییسی پرسیده‌اند. معتقدم درس واقعی حوزوی از مدارک دانشگاهی زورکی و تصنعی بسیاری از مدیران فعلی نظام باارزش‌تر است. اما مساله این است که آقای رییسی از هجده سالگی تمام وقت مشغول کار اجرایی قضایی بوده و اصلا وقت سر زدن به حوزه را هم نداشته. مسلما سواد نظری ایشان نمیتواند بالا باشد.

علی علیزاده: سواد نظری «ابراهیم رئیسی» بالا نیست/ آقای همتی باید درباره ارتباطش با محمد مخبر و حجازی پاسخگو باشد

به گزارش دیده بان ایران؛ علی علیزاده، مجری برنامه جدال در رابطه با مناظره اول نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نوشت:

میگویند چرا همتی را نقد نمیکنم و مدعی میشوند دنبال دفاع ضمنی از همتی هستم. معتقدم اجرای دیروز همتی پوپولیستی و شیادانه بود. مطلقا برنامه‌‌ای نداشت و فقط سعی داشت با گفتن چند کُد و نماد خاص کلیشه‌ای، به نشانه عبور از خطوط قرمز، طبقه متوسط را تحریک به حضور کند. جرات ادامه همین کار سخیف را هم در نیمه۲ از دست داد.

درباره مدرک آقای رییسی پرسیده‌اند. معتقدم درس واقعی حوزوی از مدارک دانشگاهی زورکی و تصنعی بسیاری از مدیران فعلی نظام باارزش‌تر است. اما مساله این است که آقای رییسی از هجده سالگی تمام وقت مشغول کار اجرایی قضایی بوده و اصلا وقت سر زدن به حوزه را هم نداشته. مسلما سواد نظری ایشان نمیتواند بالا باشد.

بگذارید یک فرمول ساده به شما یاد بدهم. هرفردی که هم زمان با مسئولیت اجرایی بدون آنکه مرخصی تحصیلی بگیرد، تحصیل کرده و مدرک دکترا یا معادل حوزوی آن را گرفته با یقین میگویم که بیسواد است و مدرکش به هیچ نمی‌ارزد. استثنا هم ندارد. آنها که درس واقعی خوانده‌اند و سختیش را کشیده‌اند میدانند چه میگویم.

حالا که بحث سواد نامزدها شد امیدوارم جمهوری اسلامی در کلیتش اینقدر شجاعت داشته باشد که بعد از پایان ریاست جمهوری فعلی بحث جعلی بودن مدرک دکترای حسن روحانی را هم پیگیری کند و اگر مدرک روحانی جعلی بود رسما به مردم این موضوع را اعلام کند.

عده‌ای میگویند همتی نماینده جمهوریت است. از طرفداران همتی میپرسم آیا هیچگونه تحقیقی درباره گذشته مالی همتی به ویژه در مقام مدیرعامل بانک سینا (متعلق به بنیاد مستضعفان) انجام داده‌اید؟ درباره روابط همتی و محمد مخبر (رییس ستاد فرمان اجرایی امام) و سیدعلی اصغر حجازی تحقیق کرده‌اید؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر