کد خبر: 109490
A

سید هادی خامنه‌ای درگذشت «حجت الاسلام محتشمی‌پور» را تسلیت گفت

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی اکبر محتشمی‌پور را تسلیت گفت.

سید هادی خامنه‌ای درگذشت «حجت الاسلام محتشمی‌پور» را تسلیت گفت

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدهادی خامنه ای، دبیرکل مجمع نیروهای خط امام با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی اکبر محتشمی‌پور را تسلیت گفت.

مشروح این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أَلَا إِنَّ أَوْلِیَاءَ اللَّهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

روح انسان مومن و صالح، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی اکبر محتشمی‌پور، در روزهایی که یادآور شهادت امام صادق (ع) و غم از دست دادن امام خمینی بود، از دنیای فانی جدا شد و به جوار معبود شتافت و دل‌ تمام دوستداران آن وجود نازنین را در فراق خود مالامال از درد و اندوه نمود.

آن عزیز، برای اینجانب برادری ارجمند و دوستی گرانمایه و همکاری شایسته بود که در چند دهه گذشته همواره از فیض حضورش برخودار بودم و اکنون در غم هجرانش سوگوارم.

او مجاهدی راست قامت و خدمتگزاری صادق بود که عمر خود را صرف خدمت به اسلام و انقلاب و مردم و بیداری و مقاومت علیه اشغالگری متجاوزان صهیونیست نمود و به عهدی که از نوجوانی با استاد و مرشد خود امام خمینی بسته بود، وفادار ماند و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و هیچگاه حاضر به قربانی نمودن حقیقت در برابر مصالح زودگذر مادی نشد.

از خداوند متعال برای آن روح بلند، علو درجات و همنشینی با اولیائش را مسئلت دارم و از عمق جان به خانواده محترم ایشان به ویژه همسر مکرمه و همراه صبور و مومن ایشان و فرزندان و دیگر بازماندگان تسلیت می‌گویم و برای جمیع آنان صبر و اجر خواهانم.

سید هادی خامنه‌ای

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر