کد خبر: 109497
A

روحانی درگذشت محتشمی‌پور را تسلیت گفت

رییس جمهوری در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر محتشمی‌پور روحانی مجاهد و عالم وارسته و از پیشگامان و همراهان پرتلاش و دلسوز نهضت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

روحانی درگذشت محتشمی‌پور را تسلیت گفت

به گزارش دیده بان ایران؛ رییس جمهوری در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر محتشمی‌پور روحانی مجاهد و عالم وارسته و از پیشگامان و همراهان پرتلاش و دلسوز نهضت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این پیام با ابراز تاثر و تالم از درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی اکبر محتشمی‌پور نوشت: این روحانی مجاهد و مبارز که جزو پیشگامان و همراهان پرتلاش و دلسوز نهضت امام خمینی(ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با پذیرش مسئولیت‌ها و مأموریت‌های مختلف سیاسی و فرهنگی در داخل و خارج از کشور همه عمر خویش را صرف ترویج نهضت اسلامی و تحقق آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی کرد.

رییس جمهوری این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، علاقمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت و از درگاه خداوند بزرگ برای آن عالم پرهیزگار، غفران و رحمت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر محتشمی‌پور، سفیر پیشین ایران در سوریه و وزیر کشور در دولت میرحسین موسوی بر اثر ابتلا به کرونا صبح امروز در ۷۵ سالگی در بیمارستان خاتم‌الانبیای تهران درگذشت.

وی نمایندگی مردم تهران در دوره سوم و ششم مجلس، مشاور اجتماعی سید محمد خاتمی از سال ۱۳۷۸ - ۱۳۷۶ را نیز برعهده داشته است.

محتشمی‌پور همچنین عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از قدس و حمایت از حقوق مردم فلسطین (ایران) و مدیرمسئولی روزنامه بیان را در کارنامه داشت.

 
 
 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر