کد خبر: 109544
A

مشاوران میرحسین موسوی درگذشت «حجت الاسلام والمسلمین محتشمی‌پور» را تسلیت گفتند/ مرحوم محتشمی پور در سال ۸۸ مقابل مهندسی انتخابات شجاعانه ایستاد

از متن پیام تسلیت: مرحوم محتشمی‌پور در دوران پرمخاطره انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ نیز مسئولیت خطیر کمیتة صیانت از آراء ستاد انتخاباتی مهندس میرحسین موسوی را بر عهده گرفت و طی انتخابات و ماه‌های پس از آن، در راه پاسداشت از حق رأی مردم در مقابل مهندسی انتخابات و تقلبات و تخلفات، شجاعانه در کنار مردم ایستاد و با ارائة گزارش‌های مستدل و مستند، از روشنگری پیرامون آنچه بر سر آرای مردم آمد با صراحت لهجه کامل، دریغ نورزید.

مشاوران میرحسین موسوی درگذشت «حجت الاسلام والمسلمین محتشمی‌پور» را تسلیت گفتند/ مرحوم محتشمی پور در سال ۸۸ مقابل مهندسی انتخابات شجاعانه ایستاد

به گزارش دیده بان ایران؛ مشاوران مهندس میرحسین موسوی طی پیامی درگذشت حجت الاسلام سید علی‌اکبر محتشمی‌پور را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

درگذشت روحانی مبارز و تلاشگر مقاوم، حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌اکبر محتشمی‌پور موجب تأسف و تألم بسیار شد. وی در کارنامة پربار خود همراهی با امام خمینی در مبارزات منتهی به انقلاب اسلامی، تلاش در عرصة سیاست خارجی و خدمت در میدان دیپلماسی، تصدی وزارت کشور در کابینه دوم مهندس موسوی و همراهی با روحانیت انقلابی را داشت. مرحوم محتشمی‌پور در دوران پرمخاطره انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ نیز مسئولیت خطیر کمیتة صیانت از آراء ستاد انتخاباتی مهندس میرحسین موسوی را بر عهده گرفت و طی انتخابات و ماه‌های پس از آن، در راه پاسداشت از حق رأی مردم در مقابل مهندسی انتخابات و تقلبات و تخلفات، شجاعانه در کنار مردم ایستاد و با ارائة گزارش‌های مستدل و مستند، از روشنگری پیرامون آنچه بر سر آرای مردم آمد با صراحت لهجه کامل، دریغ نورزید. سال‌های پایانی آن عمر شریف در دل‌خستگی و بیزاری از پیدایش انحراف‌های بزرگ از اهداف و آرمان‌های انقلاب و به‌محاق رفتن جمهوریت، در نجف اشرف و تهران گذشت و سرانجام دست روزگار او را از میان ما ربود. درگذشت این عالم جانباز پاک‌باخته را به خاندان معزز محتشمی‌پور و همة دغدغه‌مندان فردای ایران تسلیت عرض می‌کنیم. روحش قرین رحمت الهی باد.

اردشیر امیرارجمند، محمد باقریان، قربان بهزادیان‌نژاد، سیدعلیرضا بهشتی‌شیرازی، سیدعلیرضا حسینی‌بهشتی، سیدمحمدرضا حسینی‌بهشتی، علی عرب‌مازار یزدی، ابوالفضل فاتح، فرشاد مؤمنی.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر