کد خبر: 109577
A

نشریه سپاه: غرب به دنبال رای‌نیاوردن تفکر انقلابی است- فضای مجازی را باید برای‌شان ناامن کرد

صبح صادق نوشت: «پمپاژ ناامیدی و شرطی‌سازی اقتصاد ایران از طریق بازیگری عده‌ای در داخل، نشان‌دهنده تلاش غرب برای منجی نشان دادن خود در حل مشکلات اقتصادی است، که نتیجه‌بخش بودن این تاکتیک برای غرب، عدم رای‌آوری تفکر انقلابی است».

نشریه سپاه: غرب به دنبال رای‌نیاوردن تفکر انقلابی است- فضای مجازی را باید برای‌شان ناامن کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ هفته‌نامه «صبح‌صادق» وابسته به معاونت سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، در تازه‌ترین شماره‌اش که روز گذشته منتشر شد، مطلبی با عنوان «غرب به دنبال عدم رای‌آوری تفکر انقلابی است» نوشته «رصد فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای تحت حمایت غرب، نشان‌دهنده تلاش دشمن برای اثرگذاری بر افکار عمومی است».

در بخش دیگری از این مطلب آمد که «آمریکایی‌ها تلاش برای تاثیرگذاری در صحنه انتخابات را از طریق بستر شبکه‌های اینترنتی دنبال می‌کنند».

این مطلب در بخش پایانی به ارائه یک تحلیل پرداخته و نوشته که «پمپاژ ناامیدی و شرطی‌سازی اقتصاد ایران از طریق بازیگری عده‌ای در داخل، نشان‌دهنده تلاش غرب برای منجی نشان دادن خود در حل مشکلات اقتصادی است، که نتیجه‌بخش بودن این تاکتیک برای غرب، عدم رای‌آوری تفکر انقلابی است».

این نشریه پیشنهادی هم ارائه کرده: «خنثی‌سازی این سیاست از مسیری است که رهبر معظم انقلاب بارها درباره اهمیت آن بیاناتی داشته‌اند که در یک جمله به آن می‌توان اشاره کرد؛ ناامن‌سازی بستر مجازی برای آنها و تلاش شبانه‌روزی نیروهای انقلاب برای حل مشکلات کشور». 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر