کد خبر: 109583
A

همتی و مهرعلیزاده در مناظره با رئیسی از مرگ «ساسان نیک‌نفس» خواهند گفت؟

دیروز خبر رسید که ساسان نیک‌نفس از زندانیان سیاسی در زندان تهران بزرگ فوت کرده است؛ همین عامل می تواند دستمایه همتی و مهرعلیزاده قرار گیرد و با تمسک به آن به سید ابراهیم رئیسی هجوم آورند.

همتی و مهرعلیزاده در مناظره با رئیسی از مرگ «ساسان نیک‌نفس» خواهند گفت؟

به گزارش دیده بان ایران؛ عصر امروز دومین مناظره ۷ کاندیدای ریاست جمهوری برگزار می‌شود؛ مناظره امروز درباره مسائل اجتماعی و فرهنگی و سیاسی است؛ پیش‌بینی می‌شود در مناظره امروز عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده کاندیداهای وابسته به جریان اعتدال – اصلاحات رویکرد تهاجمی را اتخاذ کنند و ۵ نامزد دیگر که از جناح راست سیاسی کشور و در عرف سیاسی موسوم به محافظه کاران هستند را در حالت تدافعی قرار دهند.

دیروز خبر رسید که ساسان نیک‌نفس از زندانیان سیاسی در زندان تهران بزرگ فوت کرده است؛ همین عامل می تواند دستمایه همتی و مهرعلیزاده قرار گیرد و با تمسک به آن به سید ابراهیم رئیسی هجوم آورند. همتی در مناظره اول در روز شنبه به رئیسی طعنه زده بود که «به عنوان رئیس قوه قضاییه بجای سرکشی از واحدهای تولیدی که در اختیارات شما نیست باید از زندان‌ها سرکشی می‌کردید!» حالا همتی در مناظره امروز با گارد باز می تواند با شاهدمثال اتفاق رخ داده برای ساسان نیک‌نفس، طعنه و کنایه مناظره نخست خود به رئیسی را تکرار کند و از این زاویه حملات بی‌امانی را نثار رئیسی کند.

همتی و مهرعلیزاده در مناظره نخست که پیرامون مسائل اقتصادی بود نشان دادند که ابایی از حمله به رئیسی ندارند و ۴ نامزد دیگر را کاندیداهای پوششی و ضربه‌گیر برای رئیسی می‌دانند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر