کد خبر: 109630
A

مرتضی حیدری: مناظره دوم از مناظره قبلی پربیننده تر خواهد بود

مرتضی حیدری درباره شوخی فضای مجازی با مناظره ها و تصویری که از منتشر شدن مجموعه سوالاتش در ۱۰ دوره منتشر شده است، به طنز پاسخ می دهد، نمک فضای مجازی به همین چیزهاست؛ البته هنوز که ۱۰ دوره نگذشته تا بتوانند مجموعه سوالات را منتشر کنند!

مرتضی حیدری: مناظره دوم از مناظره قبلی پربیننده تر خواهد بود

به گزارش دیده بان ایران؛  مرتضی حیدری که پیش از آغاز اجرای مناظره دوم صحبت می کرد، در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون اتفاق افتاده که کاندیداهای ریاست جمهوری با او به عنوان مجری مناظره تماس بگیرند و درباره سوال‌های مناظره بپرسند؟ گفت: نه؛ تاکنون که همچنین موردی نبوده است.

مجری مناظره‌های انتخاباتی در واکنش به منتشر شدن محتوایی در فضای مجازی، تحت عنوان مجموعه سوالات مرتضی حیدری طی ۱۰ دوره، عنوان کرد: نمک فضای مجاز به همین چیزهاست؛ هنوز که ۱۰ دوره نشده است.

حیدری در ویدئوی کوتاهی که توسط سازمان صداوسیما در فضای مجازی منتشر شده است، همچنین پیش بینی کرد که دومین مناظره از سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بهتر و پربیننده تر از مناظره قبلی خواهد بود و در این زمینه توضیح داد: هر چه به روز انتخابات نزدیک تر می‌شویم، صف آرایی نامزدها و طرفدارانشان و توجه مردم به موضوعات انتخاباتی بیشتر می‌شود.

او در پایان گفت: امیدوارم مردم از تماشای مناظره لذت ببرند و مهم تر از آن این مناظره‌ها به انتخاب بهتر مردم کمک کند.

دومین مناظره انتخاباتی ساعت ۱۷ روز سه شنبه ـ ۱۸ خرداد ماه ـ در صداوسیما برگزار می شود.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر