کد خبر: 109645
A

نقد سعید جلیلی به صدا و سیما و نحوه برگزاری مناظره ها/ من از نامزدها می‌خواهم اصلاح مناظره را کلید بزنند مگر تست هوش می گیرید

سعید جلیلی به اظهارات مطرح شده در مناظره دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در نحوه برگزاری مناظره گفت: از دوستان می خواهم که مناظره بعدی اینگونه نباشد؛ نمی خواهیم که تست هوش بگیریم.

نقد سعید جلیلی به صدا و سیما و نحوه برگزاری مناظره ها/ من از نامزدها می‌خواهم اصلاح مناظره را کلید بزنند مگر تست هوش می گیرید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سعید جلیلی به اظهارات مطرح شده در مناظره دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در نحوه برگزاری مناظره گفت: از دوستان می خواهم که مناظره بعدی اینگونه نباشد؛ نمی خواهیم که تست هوش بگیریم.

سعید جلیلی با انتقاد از مناظره‌ها گفت "تعارف را کنار بگذاریم. این نوع مناظره، این نوع سوال‌ها، این نوع پاسخ ها، آیا به مردم کمک می‌کند. اصلا به مسائل مردم پرداخته نمی‌شود".

بسیاری از موضوعات مورد توجه مردم در این بحث‌ها نمی‌آید. تا الان در مورد روستاها، بانوان، آموزش‌وپرورش و جوانان یک نفر سوال نکرده است.

باید برنامه خود را بگوییم و آن نقد شود. من از نامزدها می‌خواهم اصلاح مناظره را کلید بزنند. همه باید به یک سوال جواب بدهند، تست هوش نیست که سوالات همه متفاوت باشد. رئیس‌جمهور باید بگوید برای حل موضوع چه کار خواهد کرد. رئیس‌جمهور مقتدر کسی نیست که چند حرف تند بزند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر