کد خبر: 109685
A

نیکزاد: در نظام مقدس اسلامی یک فرد جهادی و انقلابی باید رئیس جمهور شود

عضو ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی گفت: باید در نظام مقدس اسلامی کسی بر روی کار بیاید که جهادی و انقلابی باشد و دغدغه او عدالت و ارتقا کشور باشد.

نیکزاد: در نظام مقدس اسلامی یک فرد جهادی و انقلابی باید رئیس جمهور شود

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در همایشی در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران گفت: متأسفانه دولت فعلی با عملکردش کار را به جایی رسانده که دید مردم نسبت به دولت و نظام بد شده است. این دولت از مردم دور شد. 

وی اظهار داشت: ما بن بست نداریم و نظام ما کارآمد است. کشور از لحاظ نیروی انسانی و منابع سرشار است. 

 این نماینده مجلس تاکید کرد: بعد از اقدامات مثبت آقای رئیسی در قوه قضائیه و تحولات اساسی در آن و دید مثبت مردم به مبارزه با فساد در قوه قضاییه، زمان آن رسیده که یک دولت جوانان حزب اللهی تشکیل شود و یک دولت کارآمد روی کار بیاید. 

نیکزاد افزود: باید برای مشکلات مردم و مسائلی مانند ازدواج و اشتغال و بیکاری و جمعیت ‌و بانکداری است، باید برایشان راه حل و برنامه وجود داشته است. 

نیکزاد یادآور شد: اصل ۴۴ قانون اساسی برای این بود که اقتصاد ما از صرف دولتی بیرون بیاید نه اینکه به افراد خاص واگذار شود و بعد از آن زانوی غم بغل بگیریم. 

وی با اشاره به اینکه باید کاری کنیم که مشارکت بالا رود، گفت: مشارکت ما در دنیا زبان‌زد است. 

این نماینده مجلس تاکید کرد: باید فردی انتخاب شود که دارای کارنامه و سابقه موفق است نه کسی که صرفاً حرف می‌زند و شعار می‌دهد‌. 

وی گفت: باید در نظام مقدس اسلامی کسی بر روی کار بیاید که جهادی و انقلابی باشد و دغدغه او عدالت و ارتقا کشور باشد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر