کد خبر: 109694
A

نمازی: زاکانی و رضایی «بی‌رحمانه» به دولت حمله می کنند

عضو شورای مشارکت حزب کارگزاران: آقای زاکانی و رضایی خیلی بی‌رحمانه به دولت حمله کردند درحالی که باید به رقبای خود می‌پرداختند. مرحله سوم هم دفاع از دیدگاه خود بود که شروع کردند به توضیح موضوع و سوال. اصلا دیدگاهی مطرح نشده بود که از آن دفاع کنند.

نمازی: زاکانی و رضایی «بی‌رحمانه» به دولت حمله می کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ دومین مناظره انتخاباتی نیز برگزار شد اما این طور که به نظر می‌رسد سیاسیون و اهالی رسانه را اصلا راضی نکرده است. علی محمد نمازی، عضو شورای مشارکت حزب کارگزاران در گفت‌وگویی با «نامه‌نیوز» مناظره دوم را سطح پایین‌تر از مناظره اول ارزیابی کرد و گفت: «به نظر من سطح مناظره امروز از مناظره اول پایین تر بود. علی رغم اینکه موضوعات متنوع‌تری در دستور بود.»

وی افزود: «البته این مناظره یک پیشرفت داشت و آن اینکه تقریبا 5 نفر از 7 نفر به ناکارآمد بودن این نوع مناظره اعتراض کردند و گفتند که این جوابگو نیست. ما علنا دیدیم که مناظره امروز و قبل به شناخت کاندیدای اصلح کمکی نمی‌کند».

نمازی در شرح ایرادات این مناظره نیز گفت: «از ایرادات کلی مناظره امروز این بود که نامزدها به مرحله بندی مناظره اصلا توجه نداشتند. در بخش اول که سوال مطرح می‌شد،  هیچ کس به سوال توجه نداشت. در مرحله بعد باید به نقد دیدگاه هم می‌پرداختند اما بیشتر شاهد نقد عملکرد دولت بودیم. باید توجه میکردند و در مرحله اول وارد نقد رقیب یا دولت می‌شدند.  مخصوصا آقای زاکانی و رضایی خیلی بی‌رحمانه به دولت حمله کردند درحالی که باید به رقبای خود می‌پرداختند. مرحله سوم هم دفاع از دیدگاه خود بود که شروع کردند به توضیح موضوع و سوال. اصلا دیدگاهی مطرح نشده بود که از آن دفاع کنند.»

وی افزود: «نکته دیگری که موضوع مشترک همه نامزدها بود، نارضایتی از وضع موجود بود. کاملا مشخص بود که همه آنها از وضع موجود ناراضی هستند اما آن 5 نفر اصولگرا این نابسامانی‌های موجود را فقط به دولت ربط می‌دادند درحالی که عملکرد کلی کشور ناشی از حاکمیت است و فقط دولت نیست.»

وی تاکید کرد: «اشکال دیگری که در این مناظره کاملا مشهود بود این بود که هیچ سوال سیاسی مطرح نشد.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر