کد خبر: 109711
A

فعال سیاسی اصولگرا: موضع آقای رئیسی در مناظره دوم «پدرانه» بود

ترقی گفت: آقای قاضی زاده در این مناظره به لحاظ ارائه برنامه و دیدگاه های خودش به نسبت گذشته خوب درخشید و آقای رئیسی هم همچنان موضع ناصحانه و پدرانه خودش را با سعه صدر ارائه داد و به مسائل اساسی کشور پرداخت.

فعال سیاسی اصولگرا: موضع آقای رئیسی در مناظره دوم «پدرانه» بود

به گزارش دیده بان ایران؛ حمیدرضا ترقی درباره ارزیابی دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناظره دوم فنی تر و مشرف به نیازها و مشکلات اساسی مردم بود. اگرچه بعضی از نامزدها عجله کردند و تصور می کردند سئوالات پیش پا افتاده است اما در دوره های بعدی سئوالات کاملا فنی و مورد نیاز مردم بود و می توانست مواضع افراد را درباره اداره کشور توسط آنها کاملا شفاف و روشن کند.

وی افزود: نامزدهای اصلاح طلب منفعلانه به توجیه و تأیید وضع موجود و دفاع از عملکرد دولت افتادند و عملا با دفاع از دولت فعلی اثبات کردند، تداوم آن را طلب می کنند. آنها با انشاخوانی مثل گذشته سعی کردند به موضوعاتی اشاره کنند که اصولا خودشان به هیچ وجه پایبند به آن نبودند و عمل به آن نکردند.

عضو شورای مرکزی موتلفه تأکید کرد: نامزدهای اصلاح طلب با حاشیه سازی تلاش کردند رقبای خودشان را از پرداختن به ضعف ها و اشکالات عملکرد دولت فعلی منحرف و آنها را وادار به پرداختن به موضوعات حاشیه ای کنند.

وی ادامه داد: نامزدهای جریان اصولگرا در این مناظره موضع تهاجمی مستدلی را علیه حکمرانی لیبرالی فعلی گرفتند و اجازه ندادند حاشیه پردازی نامزدهای اصلاح طلب، آنها را از پاسخگویی به سئوالات اساسی و ارائه برنامه بازدارد.

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: پرداختن به اصلاحات ساختاری و نظام اجرایی کشور از موضوعاتی بود که همه روی آن اتفاق نظر داشتند و به آن توجه کردند. همه به اختیارات خوب و کافی رئیس جمهور در اداره کشور اعتراف دارند و بی اختیاری رئیس جمهور را کسی مطرح نمی کند.

وی ادامه داد: آقای قاضی زاده در این مناظره به لحاظ ارائه برنامه و دیدگاه های خودش به نسبت گذشته خوب درخشید و آقای رئیسی هم همچنان موضع ناصحانه و پدرانه خودش را با سعه صدر ارائه داد و به مسائل اساسی کشور پرداخت.

منبع: نامه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر