کد خبر: 109713
A

علی صوفی: همتی و مهرعلیزاده نامزدهای حداکثری ما نیستند/ تاکنون حرف‌های اصلی را هم در مناظره ها نزدند

مناظره دوم ریاست‌جمهوری هم برگزار شد و به نظر رسید که این مناظره نسبت به نوبت پیش قدری در فضایی آرام‌تر برگزار شد.

علی صوفی: همتی و مهرعلیزاده نامزدهای حداکثری ما نیستند/ تاکنون حرف‌های اصلی را هم در مناظره ها نزدند

به گزارش دیده بان ایران؛ علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در تحلیل مناظره امروز به «نامه‌نیوز» گفت: «از نظر کلی فضای مناظره بسیار سرد بود. نامزدها یک سری حرف‌های کلی که می‌دانستند برای مردم جالب است در ذهن داشتند و همه سعی می‌کردند آنها را بیان کنند اما هیچ‌یک مبنایی بحث نمی‌کردند».

 

او ادامه داد: «هیچ کدام نامزدها به زیربناها و ریشه‌ها نمی‌پرداختند و همه، بحث‌های روبنایی می‌کردند. خب معلوم است که مردم مشکل معیشت دارند و گفتن صدباره این موضوع چه مشکلی را حل می‌کند؟ آنها باید بگویند که مشکل اصلی دقیقا در چیست و راه حل آن را بیان کنند».

این فعال سیاسی درباره مشکل مهم این روزهای کشور بیان کرد: «اگر از من بپرسید که مشکل همه‌چیز در چیست به راحتی می‌گویم ضایع‌شدن حق تعیین سرنوشت مردم اما نامزدها چه گفتند در این مناظره؟ یک سری حرف‌های کلی و روبنایی که هیچ نتیجه‌ای نداشت».

صوفی در پایان گفت: «نامزدهای اصلاح‌طلب به هر حال یک حرف‌هایی زدند که حرف‌های جبهه اصلاحات هم هست اما آنها هم حرف‌های اصلی را نزدند و اصلا آنها نامزدهای حداکثری ما نیستند. بنابراین جبهه اصلاحات در این دوره نمی‌تواند حرف‌های مردم را به گوش مردم برساند».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر